ابو مرزوق: حماس امیدوار است حزب الله جبهه دومی علیه اسرائیل باز کند

ابو مرزوق: حماس امیدوار است حزب الله جبهه دومی علیه اسرائیل باز کند

خبرگزاری تسنیم: یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که این جنبش امیدوار است، جنبش حزب الله لبنان جبهه دومی علیه نیروهای اسرائیلی باز و به فلسطینیان در غزه کمک نماید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «موسی ابو مرزوق» در مصاحبه با خبرگزاری نووستی روسیه گفت: ما امیدوار هستیم که حزب الله لبنان جبهه دومی باز کند تا با هم علیه رژیم صهیونیستی جنگ کنیم.

وی تاکید کرد که مقاومت در لبنان قادر است خیلی کارها را انجام دهد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز چهارشنبه در بیست و سومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، توپخانه این رژیم مناطق شرقی غزه را زیر آتش سنگین خود گرفت که بر اثر آن 26 فلسطینی شهید و بیش از 60 تن دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که بر اثر حمله توپخانه‌ای اسرائیل به مدرسه ابو الحسین متعلق به اونروا در اردوگاه جبالیا 20 فلسطینی شهید و 40 تن دیگر زخمی شدند.

در همین رابطه روز گذشته بیش از 120 فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل به مناطق مختلف در غزه به شهادت رسیدند و 250 تن دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بعد از گذشت 23 روز از آغاز حملات اسرائیل به غزه بیش از 1262 فلسطینی شهید و بیش از 7070 تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان