مشترکان مخابراتی بهارتی ایرتل ۳۰۰ میلیون شد

مشترکان مخابراتی بهارتی ایرتل 300 میلیون شد

خبرگزاری تسنیم: کمپانی مخابراتی بهارتی ایرتل توانست ظرف کمتر از دو سال مشترکان ارتباطی خود را ۱۰۰ میلیون افزایش دهد و به ۳۰۰ میلیون در سراسر جهان برساند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، کمپانی چند ملیتی سرویس‌های مخابراتی بهارتی ایرتل گفته که مرز 300 میلیون مشترک را در مجموع خدمات موبایل، خطوط ثابت، اینترنت پرسرعت و تلویزیون‌های ماهواره‌ای با تکنولوژی DTH(مستقیم به خانه) پشت سر گذاشته است.

این اپراتور مخابراتی فعالیت خود را از سال 1995 آغاز کرد و توانست تا سال 2009، صد میلیون مشترک جذب کند و در سال 2012 نیز از مرز 200 میلیون رد شود.

100میلیون مشترک اخیر هم کمتر از دو سال به شبکه ارتباطی این اپراتور متصل شده‌اند که حکایت از رشدی سریع برای آن دارد.

مدیر این کمپانی گفته که بهارتی ایرتل هم‌اکنون چهارمین شرکت بزرگ دنیا در زمینه ارائه سرویس‌های موبایل و دومین شرکت بدون در نظر گرفتن کشور چین است.

گوپال ویتال مدیر بخش هند و آسیای جنوبی این کمپانی گفته است که این رتبه جهانی حاکی از قدرتمندی ماست.

وی معتقد است که اصالت این برند (ایرتل) از اعتماد مشترکانش در 20 نقطه از جهان نشأت گرفته است.

این اپراتور به گفته گوپال از دو دهه پیش فعالیت خود را در هندستان آغاز کرده و همواره از پیشتازان صنعت مخابراتی و ارتباطی در این کشور بوده است.

ایرتل هند از مدل کسب‌وکار کم هزینه بهره می‌برد و از این جهت سرویس‌های موبایلی که تکثیر می‌کند برای مشترکان مقرون به صرفه است.

ایرتل آفریقا نیز بزرگترین اپراتور ارتباطی این قاره به حساب می‌آید که 17 کشور و بیش از 70 میلیون مشترک را تحت پوشش دارد.

شبکه‌های ارتباطی این کمپانی هم‌اکنون بر سر یک میلیارد و 850 میلیون نفر در تمام دنیا پهن است و هر سه ماه یکبار بالغ بر 310 میلیارد دقیقه مکالمه تلفنی را گذردهی می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک