مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران منطقه ۶ کشور در سنندج برگزار می‌شود


مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران منطقه 6 کشور در سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های بسکتبال جوانان دختر منطقه ۶ قهرمانی کشور، به مدت ۳ روز از ۱۱ لغایت ۱۳ مردادماه ۹۳ به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با پایان یافتن ماه مبارک رمضان تیم های رده های سنی بسکتبال بانوان استان کردستان در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی کشور در منطقه 6 به مصاف حریفان خود از استان های کرمانشاه و لرستان می روند.

بر اساس این گزارش، مسابقات بسکتبال رده سنی جوانان منطقه 6 قهرمانی کشور به میزبانی سنندج از یازدهم مردادماه 93 در سالن آزادی با حضور 3 تیم کردستان، کرمانشاه و لرستان آغاز می‌شود و تیم های شرکت کننده به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداخته و تیم برتر راهی مرحله دوم مسابقات بسکتبال جوانان دختر قهرمانی کشور در فصل جاری می‌شود.

در تیم جوانان دختر کردستان در این مسابقات پریسا قنبری، نگین صالحی، پونه علی پناهی فرد، شیرین بهمنی، نساء سکونتی، سوگل ختمی، صبا پورمرادی، ارزین شریعتی، سمیه مردوخی، آرینا مرادیان و پریا مالک با مربیگری پریسا کرمی و سرپرستی الهام شریعتی حضور دارند و مونس علی پناه، ادیبه ویسی و عدالت نوری به عنوان داور از استان کردستان در این رقابت ها به قضاوت می پردازند.

رقابت های بسکتبال نوجوانان منطقه 6 قهرمانی کشور با حضور تیم های کردستان، کرمانشاه و لرستان به مدت2 روز 10 و 11 مردادماه امسال به میزبانی شهرستان بروجرد در استان لرستان و در سالن طالقانی برگزار می‌شود.

برای تیم نوجوانان دختر بسکتبالیست کردستان در این مسابقات، دلارا دریوشی، فردوس زمانی راد، منا شریفی، مهسا رشیدیان، صبا بطی، یاسمن پرورش، نیان نوری راد، روژیتا حسینی، کیانا شفیعی، الناز ابن رسول و شیلان حیدری با مربیگری سروه ضرغامیان و سرپرستی رویا زندی به میدان می روند و مونس علی پناه داور اعزامی کردستان به این مسابقات است.

مسابقات مینی بسکتبال دختران منطقه 6 قهرمانی کشور با حضور 2 تیم کردستان و کرمانشاه به مدت یک روز، جمعه 10مردادماه 93 در شهرستان کرمانشاه و در سالن تقوا این شهرستان برگزار می شود.

در تیم اعزامی مینی بسکتبال کردستان به این مسابقات، آیدا امین پور، مائده شهیدی، پریا خندان، نارین حیدری، الناز حسینی، منا ساعدپناه، مهسا شاهین نیا، دلنیا ملایی، روژین شفیعی و باران رضاخانی با مربیگری روژین مجذوبی و سرپرستی زهرا احمدی حضور دارند و ادیبه ویسی به عنوان داور در این رقابت ها حضور می یابد.

مسابقات بسکتبال رده های سنی دختران قهرمانی کشور در مرحله مقدماتی در 8 منطقه برگزار می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه یک تیم راهی مرحله نهایی این رقابت ها می شوند و تیم های راه یافته برای شناخت قهرمان فصل 93 به صوت دوره ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon