مراکز نیکوکاری کمیته امداد کشور به ۲۱۰۰ مرکز افزایش می‌یابد

مراکز نیکوکاری کمیته امداد کشور به 2100 مرکز افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: تا پایان امسال ۱۴۰۰ مرکز نیکوکاری در استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود که با افتتاح این تعداد، مراکز نیکوکاری در سطح کشور به ۲ هزار و ۱۰۰ مرکز افزایش می‌یابد.

علی شریف روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار کرد: اولویت امسال بخش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، راه‌اندازی یک هزار و 400 مرکز نیکوکاری در استان‌ها است.

وی افزود: رویکرد اصلی بخش توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور، راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد با هدف خدمت‌رسانی مبتنی بر اخلاق اسلامی است که باید از طریق مساجد محقق شود.

قائم مقام توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بیان کرد: مشارکت‌های مردمی در حوزه کمیته امداد در قالب 45 طرح از جمله جشن رمضان، نیکوکاری، اکرام ایتام، جشن عاطفه‌ها، محسنین و شفاء انجام می‌شود.

روحانی گفت: تا پایان امسال یک‌هزار و 400 مرکز نیکوکاری در استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود که با این تعداد، مراکز نیکوکاری کمیته امداد به 2 هزار و 100 مرکز افزایش می‌یابد.

قائم مقام توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین با اشاره به راه‌اندازی 22 مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی گفت: این تعداد به 40 مرکز تا پایان امسال افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon