دور برگشت لیگ برتر با دربی گیلان آغاز می‌شود


دور برگشت لیگ برتر با دربی گیلان آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: گیلان با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور یکی از مدعیان درجه نخست قهرمانی است، دور برگشت لیگ برتر با دربی گیلان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور روز جمعه این هفته در دو گروه شمال و جنوب آغاز می‌شود و در آن سه نماینده گیلان در این مسابقات به میدان می‌رود.

در گروه شمال بر خلاف گروه جنوب به جای هفت تیم دارای شش تیم به نام‌های خزر رودسر، قوی سپید بندرانزلی، لسمان مروارید خزر رشت، فائرکاران ساری، هف سمنان و ملوان بندر گز می‌باشد.

در نخستین بازی این هفته راس ساعت 18 دربی گیلان بین دو تیم خزر رودسر با قوی سپید انزلی – در زمین شهرداری رودسر برگزار می‌شود، داوری این مسابقه بر عهده ابراهیم اکبرپور، حسین حضرتی پور، زاهد صدیقی، بهمن آزادگان است و ناظر داوری هم حسن کیومرثی است.

در جدول رده‌بندی تیم خزر رودسر با 13 امتیاز در رتبه نخست جای دارد و تیم قوی سپید با سه  امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفته است.

در تیم خزر رودسر محمد احمدزاده و محسن فکوری با چهار گل زده و در تیم قوی سپید هم فرید بلوک باشی با همین تعداد گل بهترین گلزنان دو تیم  هستند.

در دیگر مسابقه این هفته دو تیم فائزکاران ساری و لسمان مروارید از ساعت 18 در زمین فائزکاران ساری به میدان می‌روند، داوری این دیدار بر عهده شاهرخ میدار جعفری، علی درویش‌پور، علیرضا طیار زاده و احمد کوهستانی و ناظر داوری هم بر عهده حسین بهزادی است.

در جدول رده بندی تیم فائرکاران با 8 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم لسمان مروارید با 2 امتیاز در رتبه پنجم جای خوش کرده است.

در تیم فائرکاران محمود علیجانی زاده و علی حامدی با چهار گل زده و در تیم لسمان مروارید رشت سینا حسینی با همین تعداد گل بهترین گلزنان دو تیم می‌باشند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon