اجرای ۷ تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در چهارمحال و بختیاری

اجرای 7 تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری تسنیم: معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷ تصفیه خانه فاضلاب شهری با هدف جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب خانگی و جلوگیری از آلودگی آب‌‌های زیرزمینی و افزایش بهداشت عمومی در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

فرج‌الله گودرزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار کرد: احداث تصفیه‌ خانه‌های پیشرفته فاضلاب خانگی از چالش‌ها و نیازهای اساسی آبفا در شهرهای چهارمحال و بختیاری است که با هدف جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب  و جلوگیری از ورود آلودگی فاضلاب به آب‌‌های زیرزمینی و ارتقای سطح بهداشت عمومی اجرا می‌شود.

وی افزود: 7 پروژه تصفیه خانه فاضلاب در لردگان، بن، فارسان، هفشجان در شهرکرد، شهرهای بلداجی، فرادنبه و گندمان در شهرستان بروجن درحال اجراست.

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ کیفیت آب و ارتقای منابع آب در استان از برنامه‌های مهم آبفا است.

گودرزیان تصریح کرد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب خانگی فارسان و هفشجان به‌ترتیب تا پایان سال94 و 95، پروژه تصفیه خانه فاضلاب بن و لردگان تا پایان سال 96 و تصفیه خانه فاضلاب سه شهر بلداجی، فرادنبه و گندمان تا پایان سال 97 تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در بین این 7 پروژه در دست اجرا، تصفیه خانه فاضلاب خانگی شهر لردگان با ظرفیت 9 هزار مترمکعب در شبانه‌روز بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب در دست اجرا در سطح استان است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon