۳۸ محور جاده‌ای بوشهر برای نصب دوربین شناسایی شده است


38 محور جاده‌ای بوشهر برای نصب دوربین شناسایی شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: اکنون بزرگراه بوشهر به برازجان به دوربین کنترلی هوشمند مجهز است که برای تجهیز دیگر محورهای استان بوشهر ۳۸ نقطه شناسایی شده است.

جابر پاپری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه دور دوم سفرهای تابستانی آغاز شده اظهار کرد: محورهای مواصلاتی بوشهر با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو است.

وی با تاکید از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورها از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی برای خود و خانواده رقم بزنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه میزان تصادفات در محورهای استان بوشهر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است تصریح کرد: متاسفانه دربزرگراه بوشهر به برازجان ساعت 4 بامداد روز گذشته یک دستگاه پراید بر اثر خواب‌آلودگی راننده از جاده منحرف شد و سبب زخمی شدن سرنشین و فوت فرزند 4 ساله این خانواده می‌شود.

پاپری با بیان اینکه دور دوم مسافرت‌های تابستانی تا مهرماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: پلیس راه استان بوشهر شبانه‌روز با گشت‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر حضور دارد که ضمن کنترل ترافیک با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین رانندگی گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت فاصله طولی از خودروهای جلو و صحبت نکردن با تلفن همراه، مانع از بروز حوادث دلخراش و تلخ کردن شیرینی سفر در کام خود و خانواده شوند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه تمامی محورهای استان بوشهر به سامانه دوربین کنترل خودرو هوشمند مجهز می‌شود تصریح کرد: اکنون بزرگراه بوشهر به برازجان به دوربین کنترلی هوشمند مجهز است که برای تجهیز دیگر محورهای استان بوشهر اکنون 38 نقطه شناسایی شده است.

پاپری بیان اینکه میانگین سرعت در بزرگراه بوشهر - برازجان 83 کیلومتر ثبت شده بیان کرد: باتوجه به نصب شش دستگاه دوربین هوشمند کنترل سرعت در بزرگراه بوشهر- برازجان میانگین سرعت در این محور 83کیلومتر ثبت شده است که نسبت به پارسال سه درصد کاهش دارد.

وی برتجهیز راه‌های اصلی استان بوشهر به  سیستم کنترل سبقت غیرمجاز تاکید کرد و گفت: تجهیز محورهای استان بوشهر به دوربین‌های کنترل سرعت و راه‌های اصلی دوطرفه به سیستم‌های کنترل سبقت می‌تواند گامی موثر در راستای کاهش شدت تصادفات و تلفات ناشی از آن باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon