ترافیک محورهای مواصلاتی مازندران روان شد

ترافیک محورهای مواصلاتی مازندران روان شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به استقرار کامل همه مسافران ورودی به مازندران، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار کرد: هم اکنون وضعیت تردد در محور کرج - چالوس و بالعکس روان بوده و تردد در محور سوادکوه از سوادکوه تا قائم شهر و بالعکس نیز روان است.

وی افزود: ترافیک در درون محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته و هم اکنون وضعیت تردد در محور ساری - قائم شهر و بالعکس نیمه سنگین، آمل - بابل و بالعکس روان، گزنگ - آمل و بالعکس سنگین، بابل - قائم شهر و بالعکس روان و قائم شهر - سوادکوه و بالعکس نیز روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران بیان کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، محورهای مواصلاتی و درون شهری استان باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

محمد نژاد گفت: مجموع تردد ثبت‌ شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1057  تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 11.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد؛ همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 10 درصد، اوج تردد بین ساعات 11  تا 12 و کمترین تردد بین ساعات 5 الی 6 صبح صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه 10 مرداد 93 تا ساعت دو بامداد شنبه مورخ 11 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده است.

به گفته فرمانده پلیس‌راه مازندران، همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه 10 مرداد تا ساعت دو بامداد شنبه 11 مرداد از آب اسک به رودهن بصورت یکطرفه است؛ تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا24  روز شنبه 11 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 شنبه 11 مرداد از آب اسک به رودهن بصورت یکطرفه است.

محمد نژاد افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 8 تا 10 مرداد از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 جمعه دهم مرداد ممنوع است، گفت: تردد این خودروها از تهران به قائم شهر و بالعکس در این ایام نیز ممنوع است.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon