حماس: عقب نشینی نیروهای رژیم اشغالگر بیانگر قدرت مقاومت است

حماس: عقب نشینی نیروهای رژیم اشغالگر بیانگر قدرت مقاومت است

خبرگزاری تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی به پشت خطوط بیانگر قدرت و موفقیت مقاومت در وارد آوردن خسارت‌های سنگین به دشمن است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به پشت خطوط تاکیدی بر شکست جنگ زمینی ارتش این رژیم علیه نوار غزه است.

در این بیانیه آمده است که تغییر نام عملیات نظامی ارتش از «صخره سخت» به «جنگ غزه» بیانگر شکست عملیات نظامی در تحقق اهداف خود است.

بر اساس این گزارش، رسانه های خبری رژیم صهیونیستی از صبح امروز چهارشنبه نام عملیات نظامی ارتش این رژیم در غزه را از «صخره سخت» به جنگ غزه تغییر داده اند.

این در حالی است که گردان های القسام شاخه نظامی حماس امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک ساختمان را در منطقه الفراحین واقع در شرق خان یونس که نیروهای اشغالگر اسرائیلی در آن تجمع کرده بودند با بمب منفجر کرده و در اثر وقوع انفجار دستکم 5 نظامی اسرائیلی کشته و 15 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گردان های القسام همچنین اعلام کرد که یک تجمع نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شرق التفاح را با 8 خمپاره هدف قرار داده است.

این گردان ها اعلام کردند که پس از عملیات منطقه الفراحین در شرق خان یونس، دشمن صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 20 نفر از نظامیان خود اذعان کرد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان