یدیعوت آحارونوت: نظامیان اسرائیلی از بلاتکلیفی خسته و عصبانی هستند

یدیعوت آحارونوت: نظامیان اسرائیلی از بلاتکلیفی خسته و عصبانی هستند

خبرگزاری تسنیم: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: سربازان اسرائیلی از نبود دستورات نظامی و نیز فقدان اماکنی که بتواند از آنان در برابر حملات مقاومت حمایت کند، خسته و خشمگین هستند.

به گزارش گروه بین­ الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الیوم السابع، روزنامه یدیعوت آحارونوت اسرائیل نوشت: در پی کشته شدن شش سرباز اسرائیلی در اشکول، سربازانی که در طول خط نبرد با غزه مستقر شده­اند از نبود دستورات نظامی و نیز اماکن امنی که از آنان در برابر حملات راکتی مقاومت محافظت کند، عصبانی و خسته شده­‌اند.

سربازان اسرائیلی برای زنده ماندن دست به دعا شده­‌اند

این روزنامه به نقل از دیوید سولمانی یکی از سربازان ذخیره از یگان پزشکی اسرائیل نوشت: در خصوص چگونگی محافظت در برابر حملات موشکی و راکتی مقاومت هیچ گونه توجیهی از سوی مسئولان نظامی وجود ندارد و ما جز دعا کردن برای اینکه از این حملات جان سالم به در ببریم، راه دیگری نداریم.

به گفته این سرباز اسرائیلی، سربازانی که دوشنبه گذشته کشته شدند در جریان حمله به محل استراحت آنان جان خود را از دست دادند زیرا هیچ محلی برای پنهان شدن و در امان ماندن از حملات مقاومت وجود ندارد.

سولمانی گفت: البته این وضعیت قابل پیش­‌بینی بود اما ما نمی­دانیم در درون جبهه نبرد و بیرون از آن چه جاهایی امن­‌تر هستند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان