۷۴۰۰ متر از شبکه‌های آب‌رسانی شهری چهارمحال و بختیاری نوسازی شد

7400 متر از شبکه‌های آب‌رسانی شهری چهارمحال و بختیاری نوسازی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۴۰۰ متر از شبکه‌های آبرسانی در شهرهای چهارمحال و بختیاری اصلاح و نوسازی شد.

قدرت‌الله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار کرد: سال گذشته بیش از 13 هزار انشعاب آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه به گذشت زمان و طول عمر برخی تأسیسات افزود: به‌منظور افزایش بهداشت و ایمنی تأسیسات آب، سال گذشته 7 هزار و 100 متر توسعه شبکه آبرسانی و 7 هزار و 400 متر اصلاح ونوسازی شبکه‌های آبرسانی از سوی آبفای چهارمحال و بختیاری انجام شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: 10 میلیارد ریال از محل ماده 12 بحران برای اصلاح خطوط انتقال آب و تعویض شبکه‌های توزیع منابع آب هزینه شد.

بیگلری با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده ا ز سوی شرکت  آبفا خاطرنشان کرد: سال گذشته 16 هزار و 300 متر توسعه شبکه فاضلاب شهری در سطح استان انجام شد.

وی افزود: 2 هزار و 211 فقره از کنتورهای خراب مشترکان نیز تعویض شد که این کار تا حد زیادی پرت آب را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 150 هزار متر مکعب از مخازن آب شستشو داده شد که این میزان در اردیبهشت 93 به 155 هزار متر مکعب رسید.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon