ملوان جایگاهی بهتر از سال گذشته را در لیگ برتر به‌دست می‌آورد

ملوان جایگاهی بهتر از سال گذشته را در لیگ برتر به‌دست می‌آورد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: تیم ملوان همیشه تیمی بوده که فوتبال را با برنامه بازی کرده است و به نظر من ملوان جایگاهی بهتر از سال گذشته را در لیگ برتر به‌دست می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، نصرت ایراندوست دقایقی پیش در نشست ‌پیش از بازی مقابل تیم پدیده مشهد، اظهار کرد: امیدوارم این لیگ، یکی از لیگ‌های پر گل و جذاب باشد و دوست‌داران فوتبال از بازی ها لذت ببرند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم پدیده در لیگ برتر گفت: امیدوارم مردم خراسان‌ از این تیم حمایت کنند و این تیم را تنها نگذارند.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: تیم ملوان همیشه تیمی بوده که فوتبال را با برنامه بازی کرده است و با توجه به بازی‌های سال گذشته توقعات از تیم ما ‌بیشتر شده ‌و ‌تلاش می‌کنیم در لیگ امسال در جایگاهی بهتر از سال گذشته قرار بگیریم.

ایراندوست همچنین با اشاره به تغییر و تحولات در تیم ملوان گفت: اسکلت اصلی تیم حفظ شده و به جز چند بازیکن که قراردادشان به اتمام رسیده بود بقیه بازیکنان در ملوان مانده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: ما در ادامه لیگ می‌توانیم در مورد تاثیر این تغییر و تحولات صحبت کنیم، هرچند صحبت کردن در این مورد هنوز زود است.

سرمربی تیم ملوان با اشاره به شناختش از تیم پدیده گفت: ما از این تیم شناخت زیادی نداریم، شناخت ما از این تیم در حد بازی دوستانه یک ماه قبل ‌با این تیم است.

وی افزود: با توجه به حضور طرفداران تیم پدیده در مشهد مقدس‌، بازی سخت و دشواری را در مقابل پدیده داریم اما ملوان مثل همیشه برای انجام بازی جوانمردانه وارد میدان می‌شود.

ایراندوست با اشاره به تغییر و تحولات کادر تیم فنی در این تیم تصریح کرد: حضور مربی خارجی و داخلی در این تیم خیلی مهم نیست و آنچه که مهم بوده تداوم باشگاه به‌دست مربیان بومی است.

وی تاکید کرد: اگر می‌بینیم ملوان 50 سال است که پابرجاست به دلیل حضور هواداران و حمایت‌ها ‌‌بوده است.

ایراندوست نتیجه بازی را غیر قابل پیش‌بینی دانست و اظهار کرد: تلاش می کنیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملوان با اشاره به پرداخت بخشی از قرارداد مالی باشگاه به بازیکنان و کادر فنی گفت: قسمتی از تعهدات مالی ملوان قبل از مسابقه با پدیده پرداخت شده ‌که این موضوع نوید بخش روزهای خوبی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon