لیورپول با شکست منچسترسیتی صدرنشین شد


لیورپول با شکست منچسترسیتی صدرنشین شد

خبرگزاری تسنیم: قرمزپوشان مرسی‌ساید با شکست آبی‌های شهر منچستر در صدر جدول گروه دوم جام تدارکاتی قهرمانان بین‌المللی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای تورنمنت تدارکاتی موسوم به جام قهرمانان که در آمریکا برگزار می‌شود، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با پیروزی قرمزپوشان مرسی‌ساید در ضربات پنالتی به پایان رسید.

در این دیدار که در پایان 90 دقیقه 2 بر 2 مساوی شد، استوان یووتیچ در دقایق 53 و 67 هر دو گل منچسترسیتی را به ثمر رساند و برای لیورپول هم جوردن هندرسون در دقیقه 59 و رحیم استرلینگ در دقیقه 85 گلزنی کردند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی مردان برندان راجرز با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند و با شش امتیاز در صدر جدول گروه B‌ این تورنمنت که در آن تیم‌های میلان و المپیاکو نیز حضور دارند قرار گرفتند.

در این گروه پس از لیورپول شش امتیازی، منچسترسیتی و المپیاکوس هر دو با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و میلان بدون امتیاز در قعر جدول است.

ضمناً در گروه نخست این رقابت‌ها منچستریونایتد با پنج، رم و اینتر هر دو با سه و برحسب تفاضل گل و رئال مادرید با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon