گواردیولا: قهرمانی جام جهانی بازیکنانم را بی‌انگیزه نمی‌کند


گواردیولا: قهرمانی جام جهانی بازیکنانم را بی‌انگیزه نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ به این موضوع که قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ ممکن است ملی‌پوشان آلمانی او را اشباع کرده باشد، اعتقادی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی آلمان به لطف حضور هسته بازیکنان بایرن مونیخی‌ خود توانست به مهمترین افتخار دنیای فوتبال یعنی قهرمانی در جام جهانی دست پیدا کند و این همان چیزی است که سبب شده برخی از بی‌انگیزه شدن ملی‌پوشان آلمانی باواریایی‌ها مانند فیلیپ لام، باستین شواین‌اشتایگر، مانوئل نویر، ژروم بواتنگ، ماریو گوتسه و توماس مولر برای تلاش و رقابت‌ در لیگ بگویند، هرچند که سرمربی آنها این موضوع را قبول ندارد.

گواردیولا که مردان خود را برای دیداری تدارکاتی با چیواس مکزیک آماده می‌کند، معتقد است شرایط فعلی تیم او مشابه همان شرایطی است که به عنوان سرمربی بارسلونا پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 داشت. آن تیم هم که ستاره‌هایش هسته اصلی تیم ملی اسپانیا را تشکیل می‌دادند، یک فصل پس از قهرمانی‌ ماتادورها در آفریقای جنوبی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد.

گواردیولا در این خصوص اظهار داشت: مطمئنم که ما یک فصل بسیار خوب در پیش خواهیم داشت. این اولین باری نیست که من در چنین شرایطی قرار می‌گیرم و این بار هم از پس آن برخواهم آمد.

بایرن مونیخ در حال حاضر در اردوی تدارکاتی خود در آمریکا به سر می‌برد و فردا (جمعه) در دیداری دوستانه در نیوجرسی به مصاف چیواس می‌رود.

گواردیولا در خصوص بازی با این حریف مکزیکی گفت: ما فقط برای تفریح و خوشگذرانی به اینجا نیامده‌ایم بلکه می‌خواهیم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند را به وجد آوریم. بازی با چیواس تست خوبی برای مشخص شدن سطح آمادگی بازیکنان ما خواهد بود و نشان می‌دهد در کدام نقاط نیاز به تقویت ترکیب خود داریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon