تقدیر نماینده AFC از آماده‌سازی مطلوب مسابقات فوتبال زیر ۱۴ سال آسیا در همدان


تقدیر نماینده AFC از آماده‌سازی مطلوب مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا در همدان

خبرگزاری تسنیم: نماینده AFC از مسئولان ورزش استان همدان از نحوه آماده‌سازی شهر همدان برای برگزاری مطلوب مسابقات فوتبال زیر ۱۴ سال آسیا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، نخستین نشست هماهنگی مسئولان AFC  با مسئولان برگزار کنندگان مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

در این نشست ابتدا سید محمد عیوقیان گزارشی از روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و هتل‌ها برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها ارائه کرد و گفت: مشکل خاصی در زمینه برگزاری این مسابقات وجود ندارد.

در ادامه دکتر شمیل کمیل نماینده AFC و مسئول برگزاری مسابقات زیر 14 سال آسیا اظهار کرد: برای چندین بار است که به همدان سفر می‌کنم و دوستان خوبی در همدان دارم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این شهر دارای ظرفیت‌ها و استاندارد خوبی در عرصه فوتبال است، ابراز امیداواری کرد با تلاش مسئولان امر این رقابت‎ها با نظم خاصی در همدان برگزار ‎شود.

کمیل با اشاره به اینکه همه در قالب یک تیم باید برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها تلاش کنیم، گفت: از فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان ورزش همدان به خاطر فراهم آوردن شرایط مناسب برای این رقابت‌ها و پیشقدم شدن در میزبانی این رقابت‌ها تشکر می‎کنم.

انتهای پیام/ آ
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon