واژگونی خودرو در کیلومتر ۲۷ محور خمین حادثه آفرید


واژگونی خودرو در کیلومتر 27 محور خمین حادثه آفرید

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: واژگونی خودروی پیکان در کیلومتر ۲۷ محور مواصلاتی خمین-اراک یک کشته و یک مجروح به جای گذاشت.

سرهنگ مهدی حسنی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اینکه سرعت رابطه معناداری با تصادف دارد اظهار کرد: مدیریت کاهش سرعت با کار فرهنگی، اجتماعی و علایم هشداری و همکاری رسانه باید در اولویت کارپلیس در کاهش تصادفات باشد.

وی افزود: علت اصلی وقوع تصادفات و تلفات را می توان سرعت غیرمجازو نیز رعایت نکردن نکات ایمنی عنوان کرد که در این راستا باید در جامعه فرهنگ سازی انجام شود تا شاهد کاهش نرخ تصادفات باشیم.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: مدیریت کاهش سرعت با کار فرهنگی، اجتماعی و علایم هشداری و همکاری رسانه ممکن بوده که علاوه بر کارهای فرهنگی و اجتماعی افزایش دوربین‌های کنترل هوشمند سبب کنترل خودروها و کاهش سرعت و وقوع تصادف می شود.

حسنی با اشاره به طرح کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی گفت: هماهنگی و همکاری خوبی بین پلیس و همه ارگا‌ن‌های امدادی برای احساس آرامش بیشتر مردم وجود دارد و پلیس با مجهز کردن راه‌ها به دوربین های هوشمند به صورت یکپارچه در مدیریت سرعت و کاهش تصادف اقدات تاثیرگذاری را برداشته است.

وی افزود: شهروندان در راستای بهره‌مندی از سفری ایمن و بی خطر باید با رعایت سرعت مجاز و عدم شتاب در سفر سلامت خود و سایرین را مدنظر داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: هماهنگی دستگاه‌ها و نیز انجام درست وظایف محوله، باعث هم‌افزایی و تلاش مضاعف تمام نهادها در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon