سیل در شهرستان رابر ۴۰۵ میلیون تومان خسارت زد


سیل در شهرستان رابر 405 میلیون تومان خسارت زد

خبرگزاری تسنیم: معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کرمان با بیان اینکه سیل روز گذشته به راه‌های روستایی شهرستان رابر از توابع کرمان خسارت شدید وارد کرده است، گفت: خسارت اولیه و تقریبی از سیل رابر حدود ۴۰۵میلیون تومان برآورد شده است.

احسان عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: سیل روز گذشته در شهرستان رابر به راه‌های روستایی و اصلی این شهرستان خسارت‌هایی وارد کرده که میزان دقیق آن در دست بررسی است.

وی بیان کرد: در شهرستان رابر 65 کیلومتر راه اصلی، 186 کیلومتر راه خاکی روستایی و 96 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در سیل روز گذشته شهرستان رابر، خسارت عمدتا به راه‌های روستایی وارد شده و راه‌های اصلی آسیب جدی  ندیده‌اند.

عراقی‌زاده افزود: در اثر سیل روز گذشته در شهرستان رابر، 30 هزار متر از شانه خاکی جاده‌های روستایی، 2 هزار متر جسم جاده و 4 هزار متر مربع آسفالت جاده‌های روستایی تخریب شده‌ است.

وی تصریح کرد: 15 کیلومتر از راه‌های روستایی خسارت جدی دیده و نیاز به بازسازی دارند.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد: 5 کیلومتر راه روستایی با زیرسازی کامل تخریب شده و یک کیلومتر راه نیز به شکل کامل از بین رفته است.

عراقی‌زاده اظهار کرد: برآورد خسارت فعلا به شکل موقتی انجام شده و حجم دقیق خسارت‌ها در چند روز آینده مشخص می‌شود.

وی گفت: عمده راه‌های روستایی تخریب شده در اطراف روستای گوشک به سمت منطقه گردشگری خبر و دشتاب بافت واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خاطرنشان کرد: متاسفانه به سبب نبود اعتبار، در حال حاضر امکان بازسازی راه‌های تخریب شده در اثر سیل وجود ندارد، زیرا بخشی از راه‌های تخریب شده در اثر بارش‌های سال گذشته نیز به سبب نبود اعتبار همچنان به حال خود رها شده‌اند و فعلا امکان بازسازی آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon