استقرار پایگاه‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان


استقرار پایگاه‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان

خبرگزاری تسنیم: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر زنجان گفت: پایگاه‌های هلال احمر به منظور ارائه خدمات بهتر به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر هستند.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان از افزایش پایگاه‌های ثابت، موقت و سیارهلال احمر خبر داد و اظهار کرد: تعداد پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر استان زنجان از 8 پایگاه به 15 پایگاه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های امداد و نجات ثابت و موقت مجهز به آمبولانس، خودروی نجات، تجهیزات هیدرولیک، پنوماتیک و لوازم ایمنی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان زنجان در ادامه ابراز کرد: پایگاه‌های سیار هلال احمر زنجان مجهز به آمبولانس، جعبه کمک های اولیه و تجهیزات امدادی هستند که افراد بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی در نقاط پر حادثه محورهای مواصلاتی هستند.

وی عنوان کرد: حدود 75 امدادگر بصورت روزانه در 15 پایگاه یاد شده آماده ارائه خدمات هستند.

آقاجانلو در ادامه توضیح داد: 20 نفر از نجات گران در اکیپ های پشتیبانی و لوجستیک مستقرند تا براهداف عالی جمعیت هلال احمر استان زنجان  جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: نیروهای شرکت کننده در طرح تابستانی، دوره های بازآموزی و آموزش تخصصی لازم را درباره امداد  و نجات جاده‌ای فرا گرفته‌اند.

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: افزایش آمادگی و توان نیروهای جمعیت هلال احمر به منظور ارائه مطلوب و سریع به در راه ماندگان و آسیب دیدگان ناشی از حوادث جاده‌ای و کوهستانی در فصل تابستان از اهداف خدمات هلال احمر استان زنجان در دور دوم سفرهای تابستانی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اطمینان خاطر و آرامش روانی در طول مسیرهای مسافرتی و معرفی خدمات داوطلبانه و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان زنجان به مسافران تابستانی از دیگر اهداف این سازمان در راستای اجرای ارائه خدمات در دور دوم سفرهای تابستانی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon