ارجاع ۱۴۰ پرونده دیوار نویسی در شیراز به مراجع قضایی


ارجاع 140 پرونده دیوار نویسی در شیراز به مراجع قضایی

خبرگزاری تسنیم: معاون شهردار شیراز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۴۰ پرونده دیوار نویسی در شیراز برای ارجاع به مراجع قضایی تشکیل شده است.

رمضان امینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار کرد: امسال در شیراز پس از تذکرات‌، 290 تلفن دیوار نویسی شده قطع و با بررسی‌های لازم تاکنون 140 پرونده برای خاطیان تشکیل و 20 پرونده تا‌کنون روانه مراجع قضایی شده است.

وی با بیان اینکه دیوار نویسی و اجاره منازل مبله بدون ثبت نام در سایت مخصوص که از عید نوروز تشکیل شده ممنوع است، تصریح کرد: علاقه‌مندان به اجاره منازل مبله باید در سایت مخصوص برای اجاره منازل ثبت نام کنند تا پس از بررسی به آنان مجوز داده شود.

معاون اجرایی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه 2 کمپ دائمی زیبا شهر و باغ جنت با 350 کانکس در اختیار مسافران تابستانی است، افزود: کمپ بوستان نماز نیز تا پایان شهریور در اختیار مسافران است.

وی با بیان اینکه امسال 2 میلیارد تومان برای تقویت کمپ های شیراز هزینه می‌شود، اظهار کرد: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی شیراز، تمهیداتی برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

معاون اجرایی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس آمار در خرداد و تیرماه هزار و 900 خودرو به کمپ زیبا شهر وارد شده‌اند.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon