حجم تردد خودرو در محورهای گلستان بی‌سابقه است


حجم تردد خودرو در محورهای گلستان بی‌سابقه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه گلستان از افزایش بی‌سابقه حجم سفرهای تابستانه در روزهای گذشته در استان گلستان خبر داد و افزود:با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، شاهد حجم بی‌سابقه ای از سفرهای تابستانه نسبت به چند ماه اخیر در استان گلستان بوده‌ایم.

علی رضا قدمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار کرد: 100 گروه پلیس در سطح جاده های استان گلستان با کنترل تردد خودروها و اجرای طرح تابستانه، در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: 400 نیروی پلیس در قالب این گروه‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

رییس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: از علل مهم حوادث رانندگی، می توان سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و تغییر ناگهانی مسیر را نام برد که ریشه همه وقوع این تخلفات، عجله است.

قدمی افزود: با توجه به این موضوع توصیه می‌شود هموطنان، مدیریت زمان سفر را در نظر قرار دهند و سعی کنند برای بازگشت، روزهای آخر تعطیلات را انتخاب نکنند.

وی تأکید کرد: توصیه می‌شود رانندگان برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی که یکی از عوامل وقوع حوادث رانندگی است، در طول مسیر به مدت کوتاه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راه استان گلستان اظهار کرد: وجود مناطق مسکونی در حاشیه جاده و هم چنین تردد وسایل کشاورزی کندرو در سطح جاده ها از وی‍ژگی های راه های ارتباطی استان گلستان است.

قدمی اضافه کرد: رانندگان و به ویژه مسافران نباید از تردد بسیار زیاد موتورسیکلت سواران در سطح جاده های استان گلستان غافل شوند.

طول راه‌های اصلی و فرعی استان گلستان به بیش از پنج هزار کیلومتر می‌رسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon