مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در لرستان برگزار می‌شود


مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ارشاد لرستان گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و از این رو مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در لرستان به مناسبت شهادت شهید صارمی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درخرم‌آباد، اظهار کرد: خبرنگار واسطه و پل ارتباطی بین حکومت  و  مردم  و مردم و حاکمیت است، بنابراین باید صدای رسای مردم به حاکمیت و واسطه انتقال خبر و پیام از حاکمیت به مردم باشد.

وی افزود: خبرنگار رسالت اطلاع رسانی و نشر درست و شفاف  اخبار و وقایع را به عموم مردم و افکار عمومی جامعه بر عهده دارد.

مدیر‌کل ارشاد لرستان تصریح کرد: صحت و سلامتی خبر  و اخلاق محوری برای  خبرنگاران یکی از شاخصه ها و خصوصیات بسیار مهم تلقی می شود به طوری که در قرآن کریم هم به رسالت پیامبران  به عنوان خبر آورنده از عالم وحی و ربوبیت برای مردم این نکته اشاره شده است.

حجت الاسلام اسماعیلیان بیان کرد: خداوند متعال  در قرآن کریم از مردم هم خواسته که اگر کسی برای شما خبری آورد آن را مورد بررسی و تحقیق دقیق  قرار دهید، یعنی وظیفه مردم را هم مشخص کرده که هر خبری را نپذیرند.

مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به برخی ویژگی های خبرنگاران، گفت: خبرنگاران خوب کسانی هستند که دارای صلابت نفس، صداقت در درج و انتقال خبر، اخلاق محور باشند، از این قدرت و امکاناتی که خداوند در اختیارشان قرار داده درست استفاده کنند و آن ها را در راستای اهداف مثبت بکار ببرند.

حجت الاسلام اسماعیلیان با اشاره به 17 مرداد ماه روز خبرنگار و تبریک این روز، اظهار کرد: در ارتباط با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در استان، معاونت فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی لرستان از یک ماه پیش جلسات متعددی را درباره برنامه ریزی، نظرخواهی، مشورت خواهی، تشکیل کمیته و کارگروه های تخصصی انجام داده که انشا اله بتوانیم به نحو بسیار مطلوبی آن را در استان  برگزار کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon