بازدید ۶۷۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های بویراحمد و دنا

بازدید 670 هزار گردشگر از جاذبه‌های بویراحمد و دنا

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۶۷۰ هزار نفر گردشگر از جاذبه‌های طبیعی دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا خبر داد.

محمود باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: سه‌شنبه شب و چهارشنبه‌شب هر کدام به ترتیب 295 و 375 هزار گردشگر در این دو شهرستان وجود داشت.

وی بیان کرد: در این 2 روز افزون بر 50 هزار نفر از آبشار یاسوج  کردند و بعد از آن مجموعه پارک های ساحلی، تنگ مهریان و تنگ گنجه ای بیشترین بازدید کننده را داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش گردشگران تابستانه در این استان، گفت: هم اکنون در برخی محورهای مواصلاتی این استان شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

باقری خاطرنشان کرد: بنا به گزارش های رسیده و بررسی های عینی در برخی مناطق سیاحتی این استان جا برای اتراق مسافران وجود ندارد.

وی عنوان کرد: 5 هتل با 207 اتاق و 698 تخت در این استان وجود دارد که به جز در فصل تابستان و ایام نوروز تنها 30 درصد پذیرش دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 14 منطقه نمونه گردشگری، 11 روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و 4 کمپینگ اقامتی در این استان وجود دارد.

باقری ابراز کرد: 8 دفتر خدمات مسافرتی در این استان فعالیت دارند که بجز فروش بلیط کار دیگری انجام نمی دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon