اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایانی هفته در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایانی هفته در محورهای مازندران

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با توجه به بازگشت مسافران از فردا به محل‌های سکونتشان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایانی هفته در محورهای استان اعمال می‌شود.

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار کرد: این محدودیت‌های ترافیکی که تا روز یکشنبه 12 مرداد ادامه دارد در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه در استان مازندران اعمال می‌شود.

وی افزود: بر اساس این محدودیت، تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت 24 روز جمعه‌ 10 مرداد در محورهای کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

محمدنژاد با اشاره به اینکه تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 9 بامداد روز جمعه تا ساعت سه بامداد روز شنبه 11 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 11 روز جمعه تا ساعت سه بامداد روز شنبه ‌از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌ طرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز شنبه ‌از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌ طرفه است.

وی بیان کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ‌از ساعت 6 بامداد روز پنج شنبه تا 6 بامداد روز یکشنبه 12 مرداد از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد همه تریلرها و کامیون و کامیونت‌ها از ساعت‌ 6 بامداد روز پنج شنبه تا 6 بامداد روز یکشنبه 12 مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، افزود:  ‌تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از مسیر کرج – چالوس نیز امکان پذیر نیست.

‌وی با اعلام اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 8 روز جمعه تا ساعت سه بامداد روز شنبه از میدان امیر‌کبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 11.30 روز جمعه تا ساعت سه بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌ طرفه است.

محمدنژاد بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه ‌از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد ‌به سمت کرج بصورت یک‌ طرفه است.

وی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس نیز تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه 12 مرداد بدون استثناء از محور چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon