حماس خواسته‌های مقاومت را به طرف‌های شرکت کننده در مذاکرات قاهره ارائه کرده است

حماس خواسته‌های مقاومت را به طرف‌های شرکت کننده در مذاکرات قاهره ارائه کرده است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که این جنبش خواسته‌های مقاومت را به تمامی طرف‌های شرکت‌کننده در مذاکرات قاهره ارائه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزای تسنیم به نقل از شبکه خبری "المیادین"، "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" اعلام کرد که رایزنی‌ها میان گروه‌های فلسطینی برای اعزام گروهی به قاهره برای مطرح کردن خواسته‌های مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی گفت که خواسته‌های مقاومت به تمامی طرف‌هایی که آمادگی اقدام دارند از جمله مصر، اتحادیه عرب، ترکیه و قطر ارسال شده است.

سخنگوی حماس گفت که جنبش حماس بخش اساسی رایزنی‌ها بوده و به صورت فعال در گروهی که برای اعزام به غزه تشکیل خواهد شد، حضور خواهد داشت.

درباره خواسته‌های مقاومت، ابوزهری گفت که حماس خواسته‌های خود را به تمامی طرف‌هایی که برای هرگونه اقدامی حاضر هستند از جمله مصر، اتحادیه عرب، ترکیه و قطر ارائه داده است و هر طرفی که بتواند خواسته‌های مقاومت را اجابت کند، جنبش حماس از آن حمایت خواهد کرد.

از سوی دیگر، روزنامه "العرب الیوم" در گزارشی نوشت که گروه فلسطینی که قرار است به قاهره اعزام شود هنوز مشخص نشده است.

این روزنامه به نقل از منبعی در جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نوشت که رهبری فلسطین هنوز برای اعزام گروه مشخصی به قاهره تصمیمی نگرفته است و مذاکرات برای تشکیل یک گروه یکپارچه از تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی که در برابر تجاوز دشمن اسرائیلی علیه غزه مقاومت می‌کنند، ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان