اولویت اصلی سپاهان در فصل چهاردهم، کسب حداقل یک قهرمانی است


اولویت اصلی سپاهان در فصل چهاردهم، کسب حداقل یک قهرمانی است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان گفت: اولویت اصلی سپاهان در فصل چهاردهم، کسب حداقل یک قهرمانی است و از بازیکنان جذب شده در نقل و انتقالات، رضایت دارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو کرانچار دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در حال حاضر خوشحال هستم که توانستم با تیم سپاهان در لیگ برتر حضور پیدا کنم و امسال قصد کسب حداقل یک قهرمانی را داریم و فصل گذشته با اندکی فاصله نتوانستیم قهرمانی را به دست آوریم.

وی افزود: متأسفانه امید ابراهیمی با وجود تمام تأکیداتی که خلیلیان و من برای حضور او در سپاهان داشتیم، استقلال را انتخاب کرد و به آنجا رفت؛او بازیکن خوبی بود و ما دوست داشتیم آن را حفظ کنیم اما بعد از خط خوردن از تیم ملی حس بدی را پیدا کرد و تصمیم گرفت از باشگاه جدا شود اما به نظر من سرمربی تیم ملی به آن بازیکنانی که احتیاج دارد، پیشنهاد حضور در تیم ملی را داد و از آنها دعوت نکرد و اگر شریفی، ابراهیمی و خلیل‌زاده در لیست نهایی قرار نگرفتند، نظر سرمربی تیم بود.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم، عبدالله کرمی، وریا غفوری، رسول نویدکیا و خلعتبری که بالاخره به شهر خودش بازگشت و در این تیم بازی می‌کند و از همین رو از نقل و انتقالات حاضر رضایت کامل را داریم و خیلی خوشحال هستم که در کنار بازیکنان می‌توانم به راه خود ادامه دهم.

وی افزود: خوشحال هستم که شهاب گردان و رحمان احمدی به عنوان دو دروازه‌بان خوب و سطح بالا در تیم هستند و این مسئله نشان‌گر آن است که باشگاه در نظر دارد دو دروازه‌بان خوب را به طور همزمان داشته باشد و از حفظ عقیلی نیز خوشحال هستم و مهم‌ترین مسئله‌ای که سبب تأسف من شد، جدایی ابراهیمی بود و برای او آرزوی موفقیت در استقلال و تیم ملی را دارم.

کرانچار با بیان اینکه بازی پیش‌رو، بازی سختی است اما چارچوب تیمی ما شرایط خوبی دارد، اظهار کرد: سپاهان اردوی خوبی را پشت سر گذاشته و در این اردو 4 مسابقه خوب و بین‌المللی را برگزار کردیم و به مصاف فنرباغچه رفتیم که به فوتبال ما کیفیت بخشید.

وی اظهار کرد: متأسفانه علی کریمی در خلال بازی‌ها مصدوم شد و زیر نظر تیم پزشکی با وجود مصدومیتی که داشت، بازی کرد و امیدوارم هرچه زودتر به تیم ملحق شود؛ حمودی نیز مثل 50 بازیکن دیگر نتوانسته خدمت نظام وظیفه را انجام دهد و احتمالا امسال در سپاهان حضور ندارد و علی احمدی نیز در آستانه بازی‌ها با بدشانسی دچار مصدومیت شد و باید مدتی از بازی‌ها دور باشد و امیدوارم به سرعت به بازی‌ها بازگردد.

سرمربی سپاهان افزود: این بازیکن 8 سال است که کارت پایان خدمت خود را گرفته اما تاکنون چیزی مطرح نشده که مشکل نظام وظیفه دارد و در آستانه لیگ برتر این مسئله اعلام شده و این به ضرر ما است؛ البته 50 نفر از بازیکنان این مشکل را دارند و تنها برای سپاهان این مشکل به وجود نیامده است.

وی تصریح کرد: امسال توانستیم پیوند خوبی بین بازیکنان جوان و با تجربه تیم برقرار کنیم؛ ما به هواداران مدیون هستیم و در نظر داریم سپاهان امسال را با ایمان خود حداقل به یکی از قهرمانی‌ها برسانیم.

کرانچار درباره شرایط تیم پیکان گفت: به نظرم پیکان تیم باشخصیت و خوبی است و مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکته این تیم، سرمربی این تیم بوده که همیشه تیم‌های خوب با بازی‌های قابل قبول روانه مسابقات کند؛ این تیم جوان و تازه‌تأسیس بوده اما امکانات خوبی دارد و ما آماده مسابقه‌ای دشوار هستیم و هر تیمی بهتر بازی کند، برنده بازی است؛ به بازیکنان تیم مشکلاتشان را گوشزد کرده‌ام و آماده یک مسابقه خوبی هستم.

وی با بیان اینکه شایعات مختلف پیرامون محرم نویدکیا صحت ندارد، با اشاره به این شایعات اظهار کرد: همیشه شایعاتی وجود دارد اما اینگونه نیست و حداقل در صحبت‌هایی که من با او داشتم، او اینگونه نگفته و محرم اصلاً به خاطر مشکلات زانوی خود نتوانست به تمرینات بیاید اما از هفته گذشته آرام آرام راهی تمرینات شده و به تیم اضافه می‌شود.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: تا زمان مصدومیت علی کریمی، وریا غفوری در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند اما ما در نظر داریم که غفوری در پست سابق خود بازی کند و با توجه به اینکه او بازیکن خوبی است، می‌تواند بازی خوبی کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon