کاظم‌پور: رحیمی اشتباه کرد که به مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس نیامد

کاظم‌پور: رحیمی اشتباه کرد که به مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس نیامد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به عدم حضور مدیرعامل این باشگاه در مراسم رونمایی از پیراهن سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

حسین کاظم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص غیبت علیرضا رحیمی و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مراسم رونمایی از پیراهن این تیم گفت: متاسفانه این جشن درست در بین تعطیلی برگزار شد و بعضی از دوستان در تهران نبودند اما توقع این بود که حداقل رحیمی به این مراسم بیاید. به نظر من مدیرعامل باشگاه اشتباه کرد. 

وی ادامه داد: من با رحیمی صحبت و از او دعوت کردم تا در مراسم حاضر شود و حتی سخنرانی کند اما رحیمی گفت من هیچ‌جا سخنرانی نمی‌کنم و قرار شد منتقمی از طرف باشگاه سخنرانی کند. با این حال مدیرعامل باشگاه به من گفت که حتما به این مراسم می‌آید و تعجب می‌کنم چرا در مراسم نبود. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به ناراحتی برخی پیشکسوتان این باشگاه مبنی بر اینکه از آنها در مراسم رونمایی از پیراهن دعوت نشد و چند بازیگر به جای آنها بالای سِن رفتند اظهار داشت: سِن مراسم زیاد بزرگ نبود و حتی من جلو نرفتم. متاسفانه کمی شلوغ شد و ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد. اولین بار بود که چنین مراسمی را برگزار می‌کردیم و طبیعی بود چنین ناهماهنگی به وجود بیاید.

کاظم‌پور تصریح کرد: هر کس مختار است نظرش را اعلام کند اما به نظرم نباید پیشکسوتان ناراحت می‌شدند. از آنها برای حضور در این مراسم دعوت شده بود و اگر هم کم و کاستی بود باید به خاطر مجموعه پرسپولیس می‌بخشیدند اما واقعا هیچ چیزی از پیش برنامه‌ریزی شده نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا چک 5 میلیاردی اسپانسر پرسپولیس نقد شده است، گفت: 2 میلیارد از این مبلغ نقد شده و با این 2 میلیارد اسپانسر تا امروز 10 میلیارد تومان به پرسپولیس پول داده است. واقعا اسپانسر ما از زمانی که کار خودش را آغاز کرده به وظایفش  عمل کرده و مسائلی که از طرف باشگاه پرسپولیس باید در اختیارش قرار می‌گرفت عملی نشده است. قرار است 3 میلیارد باقی مانده این پول هم تا آینده‌ای نزدیک به باشگاه تحویل داده شود اما واقعا باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند.

کاظم‌پور درباره اینکه باشگاه پرسپولیس چند درصد به تعهداتش نسبت به اسپانسر عمل کرده به تسنیم گفت: فکر می‌کنم نهایتاً باشگاه به 30 درصد تعهداتش عمل کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon