شمار شهدای امروز غزه به ۲۵ نفر رسید

شمار شهدای امروز غزه به 25 نفر رسید

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که امروز پنج شنبه در بیست و چهارمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک، ۲ زن و ۲ خبرنگار به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، امروز پنج شنبه با شهادت 25 فلسطینی دیگر شمار شهدای تجاوز اسرائیل علیه غزه به 1400 نفر و تعداد زخمی ها نیز به 8100 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، عصر امروز پنج شنبه در بمباران یک خودروی غیر نظامی در خیابان ابو اسد در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه 4 شهروند شهید شدند که هنوز هویت آنها مشخص نیست.

وزارت بهداشت غزه نیز از شهادت کمال اللوح 32 ساله و زخمی شدن تعدادی دیگر در حملات توپخانه ای در دیر البلح خبر داد و همچنین گفت که شمار شهدای حملات اسرائیل به خودرویی در حی الشجاعیه به 2 نفر اعم از حمزه الحداد و ابراهیم الحداد رسید.

وزارت بهداشت غزه همچنین شهادت محظیه سلیمان عمر ابو لولی 58 ساله در خان یونس و نیز شهادت محمد ضاهر خبرنگار موسسه الرساله در اثر جراحت وارده به وی در بمباران منزلش در الشجاعیه را تائید کرد.

در شهرک عبسان واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه نیز در جریان حملات توپخانه ای اسرائیل علیه گروهی از شهروندان، 5 نفر شهید شدند همچنین یک کودک به نام ادهم صیام در اثر جراحت وارده به وی در شهر رفح و نیز عارف برکه (58 ساله) در جریان بمباران منزلش واقع در دیر البلح شهید شد.

بر اساس این گزارش، مها ابو هلال 23 ساله در جریان بمباران منزلشان در منطقه الجنینه در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شهید و همسر و 2 فرزندش زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع پزشکی در بیمارستان الشفاء و شهدای الاقصی اعلام کردند که دو شهروند در اثر شدت جراحت وارده به آنها به شهادت رسیدند و همچنین براء یوسف ابراهیم 19 ساله نیز در اثر جراحت وارده به وی در بمباران روز گذشته در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه و نیز احمد اللوح 22 ساله در بیمارستان شهدای الاقصی شهید شدند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنین مجدی محمد احمد فسیفس 32 ساله را که سوار بر موتور در منطقه معن در خان یونس در حال حرکت بود، هدف قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

همچنین سامح العریان یکی از کارکنان شبکه الاقصی و محمد ظاهر دیگر خبرنگار فلسطینی در اثر شدت جراحت وارده به وی در جریان کشتار بازار الشجاعیه به شهادت رسید و به این ترتیب شمار خبرنگارانی که در تجاوزات اسرائیل شهید شده اند به 8 نفر رسید.

این در حالی است که روز گذشته نیز 129 فلسطینی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شهادت رسیده و حدود 350 نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت