قلعه‌نویی: موضوع نکونام ارزشش را ندارد که دو بار درباره‌اش حرف بزنم/ ۳۰ درصد هم نبودیم!

قلعه‌نویی: موضوع نکونام ارزشش را ندارد که دو بار درباره‌اش حرف بزنم/ 30 درصد هم نبودیم!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم هنوز ۳۰ درصد هم کامل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از بازی با راه‌آهن که با پیروزی 2 بر یک تیمش همراه بود، عنوان کرد: چند وقتی بود از استقلال چنین بازی ندیده بودم و به خصوص در 2-3 سال اخیر تیمی به این شکل نداشتیم، البته این هنوز 30 درصد استقلال هم نیست و ما از لحاظ بدنی و فنی کار زیادی داریم.

وی با تمجید از بازیکنان تیمش افزود: این بازی 2 ستاره داشت که یکی از ستاره‌های آن استقلال و دومین ستاره وحید طالب‌لو بود که بازگشت با اقتداری به فوتبال داشت و با اینکه 2 گل خورد اما موقعیت‌های زیادی از ما گرفت. طالب‌لو عضو خانواده استقلال است و با اینکه اکنون از خانواده دور است، اما من هنوز وحید را استقلالی می‌دانم و از عملکرد او خوشحالم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و من از بازیکنان راضی هستم اما هنوز باید بیشتر کار کنیم تا به تیم مدنظرمان برسیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که دفاع تیمش کمی متزلزل نشان داد، گفت: 90 دقیقه یک توپ هم روی دروازه‌ ما نیامد و فقط روی صحنه گل بود که اشتباه کردیم. دفاع ما خوب و با انسجام بود و به نظرم در طول 90 دقیقه فقط 2-3 بار محسن فروزان به زحمت افتاد که آن هم روی توپ‌های هوایی بود.

وی در پاسخ به این سوال که از بازیکنان جدید تیمش راضی است یا نه، گفت: من از استقلال راضی بودم و همه بازیکنان حتی جدیدها نیز در این بازی نمایش خوبی داشتند.

به گزارش تسنیم سرمربی استقلال پس از پایان نشست خبری در مورد جلوگیری از فحاشی هواداران استقلال به دوربین‌های تلویزیونی گفت: من چندین سال است که این کار را انجام می‌دهم، اما باز هم علیه من مصاحبه می‌کنند. 6 بازیکن به تیم ملی داده یا کارهای معرفتی انجام می‌دهیم اما علیه ما مصاحبه کرده و انگ می‌زنند.

قلعه‌نویی درباره اینکه منظورش جواد نکونام است، پاسخ داد: این موضوع ارزش ندارد که بخواهم دو بار راجع به آن صحبت کنم و روز گذشته در این باره حرف زدم. روز شنبه هم شکایت خود را از این فرد به صورت رسمی در مراجع قانونی اعلام خواهم کرد.

وی در مورد اینکه دیگر بازیکنان سابق  استقلال هم درباره او صحبت کردند، خاطرنشان کرد: هر کدام که باشند، موضوع را پیگیری می‌کنم، البته سیاوش اکبرپور دو روز پیش دفتر ما بود و علیه من صحبتی نکرده است.

سرمربی استقلال درباره اینکه ایمان موسوی هم علیه او صحبت کرده، خاطرنشان کرد: اگر او هم صحبتی کرده باشد که البته من نشنیده‌ام این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی در پایان گفت: هفته به هفته بهتر می شویم و اردوی ترکیه بسیار به ما کمک کرد. باید از هیئت مدیره باشگاه و شخص افشارزاده که مانند یک پدر برای مجموعه تیم است تشکر کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon