سرمایه‌گذاران حوزه بهداشت و درمان در اردبیل حمایت می‌شوند


سرمایه‌گذاران حوزه بهداشت و درمان در اردبیل حمایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: تمام سرمایه گذارانی که علاقه مند به حضور و سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان باشند مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش شامگاه گذشته در دیدار با معاون پژوهشکده رویان در اردبیل اظهار کرد: هرچقدر در بخش بهداشتی و درمانی و راه علاج برای بیماران پرهزینه سرمایه گذاری انجام شود مفید به فایده می شود و پژوهشکده رویان می تواند در این زمینه در استانی که قطب گردشگری محصوب می شود سرمایه گزاری هایی را انجام دهد.

وی با حمایت جدی از توسعه سلول درمانی در اردبیل گفت: استان اردبیل با داشتن مجموعه تخصصی درمان ناباروری ظرفیت خوبی را در این زمینه ایجاد کرده به طوری که علاوه بر بیماران داخل کشور، بیماران خارجی نیز از این ظرفیت بهره می گیرند.

استاندار اردبیل توسعه بخش های مختلف سلول درمانی را باتوجه به میزبانی استان از گردشگران خارجی و تقویت توریسم درمانی بسیار مهم برشمرد و افزود: در این زمینه آنچه مهم به نظر می رسد رویکرد چنین مجموعه هایی است که با هدف درمان و بهبود بیماران در عرصه حضور دارند.

خدابخش با اشاره به موفقیت ها و فعالیت های چشمگیر پژوهشگاه رویان گفت: تحقیقات و پژوهش های منحصر به فردی که در این مجموعه انجام شده یک ظرفیت خوب علمی در حمایت از دانمشندان داخلی است که به یقین می تواند مایه مباهات هر ایرانی باشد.

وی با یادآوری از حمایت های استانداری و بدنه اجرایی استان از سرمایه گذاری های بخش های خصوصی بیان کرد: یکی از حوزه های توجیح دار برای سرمایه گذاران بهداشتی و درمانی است که می تواند برای فعال این بخش ثمرات خوبی را داشته باشد.

استاندار اردبیل تقویت گردشگری سلامت و توریسم درمانی را خطیر اعلام کرد و گفت: در همین راستا توسعه مراکز درمان ناباروری قفقاز با ایجاد بخش های سلول درمانی باید در دستور کار جهاد دانشگاهی باشد.

وی با بیان فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز را در مسیر توسعه این بخش مهم و ارزشمند دانست و افزود: خدماتی که امروز این مرکز به بیماران داخلی و خارجی ارائه می کند در نوع خود از ابعاد بسیار فراگیر برخوردار است و نباید شاکله آن مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon