هشدار گلیزرها به فن‌خال برای جلوگیری از تکرار ناکامی‌های مویس


هشدار گلیزرها به فن‌خال برای جلوگیری از تکرار ناکامی‌های مویس

خبرگزاری تسنیم: مالکان آمریکایی شیاطین سرخ به سرمربی هلندی جدید تیم خود عواقب ناکامی در رساندن تیم به اهداف تعیین شده برای پایان فصل پیش رو را گوشزد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خانواده گلیزر به لوئیز فن‌خال در خصوص عواقب ناکامی برای رساندن منچستریونایتد به اهداف تعیین شده برای فصل آینده هشدار داد.

طبق ادعای نشریه سان، گلیزرها به سرمربی هلندی که کمتر از یک ماه از روی کار آمدن وی به عنوان جانشین دیوید مویس می‌گذرد گفته‌اند در صورتی که نتواند در پایان فصل پیش رو شیاطین سرخ را به مربع قدرت لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برگرداند، نه تنها باید خرید بازیکنان جدید را فراموش کند بلکه ممکن است گروهی از ستاره‌های تیمش را از هم از دست بدهد و علاوه بر آن باید عواقب پایان همکاری اسپانسرهای منچستریونایتد را با این تیم بپذیرد.

سان نوشته است در صورتی که فن‌خال در پایان فصل جاری مانند دیوید مویس نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، 22.5 میلیون پوندی را که قرار بود از شرکت تولید لوازم ورزشی آدیداس به عنوان تامین‌کننده جدید پوشاک خود بگیرد از دست می‌دهد.

این نشریه همچنین خبر داده است در صورت ناکامی شیاطین سرخ برای بازگشت به تورنمنتی که سه بار قهرمان آن شده‌اند، خانواده گلیزر که اکنون مالک 90 درصد از سهام باشگاه هستند، پنج درصد از سهام خود را به ارزش تقریبی 89 میلیون پوند خواهند فروخت.

منچستریونایتد فصل گذشته با هدایت دیوید مویس یکی از بدترین فصول تاریخ خود را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و با اتمام لیگ به عنوان تیم هفتم نه تنها از دستیابی به درآمد هنگفت حاصل از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازماند بلکه فرصت حضور در لیگ اروپا را هم از دست داد و این فصل در هیچ تورنمنت اروپایی حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon