خون شهدای مظلوم غزه کاخ حامیان صهیونیست را ویران می‌کند

خون شهدای مظلوم غزه کاخ حامیان صهیونیست را ویران می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: خون شهدای مظلوم غزه و کودکان بی دفاعی که هر روز به دست رژیم صهیونیستی کشته می‌شوند در نهایت کاخ های ستمگران را ویران می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: به برکت اعمال حسنه و روزه داری ماه مبارک رمضان و نیز حراست از اعضاء و جوارح مسلمانان مومن، در هر کدام از آنان حالت های معنوی خاصی بوجود آمده است.

امام جمعه خوی افزود: به منظور حفظ و استمرار و گسترش این خصلت های معنوی باید همواره مراقب نفس خود باشیم و در این رابطه از امام صادق(ع) منقول است که بر هر مسلمانی که شناخت بر ما دارد لازم است اعمال خود را در هر شب و روز بر خویشتن عرضه بدارد و حسابگر نفس خویش باشد، اگر حسنه ای دید برای افزایش آن بکوشد و اگر کار زشت و ناپسندی مشاهده کرد استغفار کند تا مبادا روز قیامت رسوا شود.

جنگ جهانی اول سوغات غربیان هوا پرست بود

وی با اشاره به اول آگوست روز آغاز جنگ جهانی اول گفت: حدود 10 میلیون کشته و 20 میلیون زخمی و معلول و میلیاردها خسارت مالی در اثر این جنگ خانمانسوز بر جهانیان وارد شد.

شکوری تصریح کرد: این جنگ، سوغات غربیان و اروپائیان هواپرست همانند انگلستان، آمریکا، آلمان، اتریش، بلژیک، فرانسه، مجارستان و صربستان  بود که در عین حال امروز با ریاکاری تمام خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کنند.

وی با اشاره به پنجم شوال، روز ورود حضرت مسلم سفیر امام حسین(ع) در شهر کوفه گفت: بر اساس مستندات روایی، تاریخی و رجالی حضرت مسلم یک فقیه و دانشمند بود همانطور که مرحوم صدوق از رسول خدا(ص) نقل می‌کند که در حق حضرت مسلم فرمود، دیدگان مؤمنان بر وی گریه خواهند کرد و فرشتگان مقرب درود خواهند فرستاد.

خون شهدای مظلوم غزه ویرانگر کاخ های ستمگران است

شکوری با اشاره به ادامه جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه گفت: خدا را شاکریم که روز قدس به یک فرهنگ بین المللی تبدیل شده است همانطور که امسال در تمامی کشورهای جهان مردم یک صدا علیه اسرائیل و حامیان او فریاد کشیدند.

وی تصریح کرد: آخرین آمار شهدای غزه  به یک هزار و 400 نفر و مجروحان به 8 هزار نفر رسیده است در عین حال پیروزی مبارزین غزه نزدیک است و امید است خون شهدای مظلوم غزه کاخ های ستمگران را ویران کند.

امروز مسئله غزه مسئله اول جهان اسلام است

امام جمعه خوی با بیان مواضع اخیر ولی امر مسلمین در مورد جنایات اسرائیل در غزه گفت:ضرورت تجهیز ملت فلسطین، تجلیل از مقاومت مردم غزه، محکوم کردن موضوع خلع سلاح مقاومت، شریک جرم معرفی کردن حامیان و سکوت کنندگان در برابر جنایات اسرائیل و مسئله اول جهان اسلام  و معرفی مسئله غزه از جمله مواضع صریح مقام معظم رهبری است که باید مسئولان نظام جمهوری اسلامی و مسلمانان کشورهای اسلامی مورد توجه جدی قرار بدهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon