ریخت‌ و پاش‌های فوتبال صرف آماده سازی تیم‌ها برای خصوصی‌سازی شود

ریخت‌ و پاش‌های فوتبال صرف آماده سازی تیم‌ها برای خصوصی‌سازی شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بهتر بود هزینه های میلیاردی برای تمدید قرارداد کی روش صرف آماده سازی تیم های فوتبال از جمله پرسپولیس و استقلال برای واگذاری به بخش خصوصی می شد.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با انتقاد از تلاشهای فدارسیون فوتبال جهت تمدید قرارداد کی روش برای مربیگری در تیم ملی فوتبال گفت: شنیده شده است که رقم بالایی برای تمدید قرارداد کی روش به ثبت رسیده است؛ به طوری که سالانه 80 میلیون تومان حق مسکن و هزینه های جانبی مثل دستیاران و ایاب و ذهاب از جمله این موارد است.
وی با بیان این که هزینه های میلیاردی برای به خدمت گرفتن این مربی بسیار سرسام آور است تصریح کرد: مبلغ چندین میلیارد تومانی برای دستمزد کی روش رقم بسیار بالایی است، در حالی که نتایجی که در جام جهانی توسط این مربی کسب شد چندان هم خیره کننده نبود و پس از جام جهانی هم دیدیم که تیم فوتبال ایران در رده بندی جهانی 6 پله سقوط کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از رقم بالای قرارداد این مربی تاکید کرد: اگر این ریخت و پاش ها در فوتبال رواج پیدا کرده و ادامه یابد خواهیم دید که هزینه های زیادی را به کشور تحمیل می کند و این اتفاقات در حالی رقم می خورد که پروژه های ورزشی از بی پولی رنج می برند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس ادامه داد: ظاهرا تقاضاهای تفریحی هم توسط کی روش مطرح شده که به نوعی هنجار شکنی در جامعه تلقی می شوند. امیدواریم مسوولین اطلاعات دقیقی از این قرارداد را در اختیار مجلس قرار دهند و چنانچه اخبار رسیده تائید شود با این قرارداد برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی گفت: بهتر بود هزینه هایی این چنینی و میلیاردی برای تمدید قرارداد کی روش صرف آماده سازی تیم های فوتبال از جمله پرسپولیس و استقلال برای واگذاری به بخش خصوصی و یا اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور می شد. چرا که به عنوان نمونه ورزشگاه 5 هزار نفری خوی که قرار بود سال 90 تمام شود به خاطر عدم تامین بودجه 3 میلیارد تومانی نیمه کاره مانده و استعدادهای این شهر 400 هزار نفری نادیده گرفته می شود.
حسینی صدر در خصوص واگذاری این دو تیم در سال جاری نیز تصریح کرد: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در سال جاری قدری بعید به نظر می رسد چرا که وضعیت این دو تیم کماکان با حاشیه و سردرگمی همراه است.
انتهای پیام/

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین