حماس: در صورت نقض آتش‌بس موشک‌ها به سمت دشمن شلیک خواهند شد

حماس: در صورت نقض آتش‌بس موشک‌ها به سمت دشمن شلیک خواهند شد

خبرگزاری تسنیم: مشیر المصری از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به نقض آتش بس از سوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که چند ساعت آینده تعیین کننده خواهد بود و همه سناریوهای قابل پیش بینی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع فلسطینی، مشیر المصری از رهبران حماس بعد از اینکه ارتش اسرائیل با نقض آتش بس 72 ساعته 8 فلسطینی دیگر را به شهادت رساند، اعلام کرد که چند ساعت آینده تعیین کننده خواهد بود و اگر دشمن آتش بس را نقض کند موشک های مقاومت به سمت اسرائیل شلیک می شوند.

مشیر المصری تاکید کرد که همه سناریوها در مقابله با نقض آتش بس مطرح خواهد بود.

سازمان و ملل و جان کری وزیر امورخارجه آمریکا اوایل روز جمعه اعلام کردند: اسرائیل و حماس بر سر برقراری آتش بس 72 ساعته به توافق رسیده‌اند و به این ترتیب دو طرف از ساعت هشت صبح جمعه به وقت محلی آتش‌بس را شروع و در قاهره وارد مذاکره خواهند شد. طی این مدت نیروهای مستقر در محل‌های استقرار خود کماکان باقی خواهند ماند.

در همین رابطه جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد گروه های مقاومت با آتش بس انسانی 72 ساعته موافقت کردند؛ چرا که ملت فلسطین به آن نیاز دارند و نیز برای خارج کردن اجساد شهدا از زیر آوار منازلی که جنگنده‌های اسرائیل آنها را تخریب کرده‌اند این آتش بس صورت گرفته است.

حماس شرط تداوم این آتش بس را عدم نقض آن از سوی اسرائیل اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان