تندیس مفاخر اردبیل در میادین اصلی مرکز استان رونمایی می‌شود


تندیس مفاخر اردبیل در میادین اصلی مرکز استان رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار اردبیل گفت: همزمان با هفته گرامیداشت اردبیل تندیس مفاخر و چهره های علمی، ادبی و فرهنگی اردبیل در میادین اصلی و مجموعه پارک ها و بوستان های شهری نصب و از آن ها رونمایی می شود.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: شهردار اردبیل در گرامیداشت هفته اردبیل و با هدف تکریم و بزرگداشت چهره های تأثیر گذار در این شهر در حد وسع و توان در این تندیس ها در برگزاری برنامه های این هفته به ویژه جشن مردمی که جمعه آینده در مجتمع تفریحی شورابیل برگزار می شود مشارکت جدی دارد.

وی با اشاره به حمایت شهرداری اردبیل در طرح ها و برنامه های پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی از سوی اساتید و دانشجویان، گفت: قرار است در هفته گرامیداشت اردبیل از چهره های علمی و پایان نامه های برتر دانشجویی تجلیل شده و فعالیت مثبت آن ها در یاری شهرداری برای کیفی کردن کارهای عمرانی و خدماتی بهتر، تجلیل و تکریم شود.

شهردار اردبیل افزود: در این هفته قرار است مرکز پژوهش مدیریت شهری فعالیت خود را در شهرداری اردبیل آغاز کند که با راه اندازی این مجموعه امیدواریم هم برنامه های پژوهشی و هم حمایت از پایان نامه های دانشجویی در قالب دپارتمان علمی مورد توجه و ارتقا قرار گیرد.

بدری تصریح کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری، شهرداری در کنار این فعالیت ها در مرداد و شهریور حرکت ها و برنامه ریزی های خود را به شکلی انسجام داده است تا پروژه ها نیمه تمام که بیش از 120 پروژه شهری و خدماتی است تکمیل شده و پروژه ای بر زمین نماند.

وی بیان کرد: با توصیه اعضای شورای شهر اردبیل در فرست باقی مانده از فصل کاری هیچ پروژه جدید را آغاز نمی کنیم و تلاشمان بر این است تا پروژه های نیمه تمام تکمیل و بخشی از این پروژه ها که بالغ بر 42 پروژه است در گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری برسد.

شهردار اردبیل رکود ساخت و ساخت و ساز و کارهای ساختمانی را در اردبیل عامل مؤثر در کاهش درآمدهای شهرداری اعلام کرد و افزود: ما باید به فکر درآمدهای پایدار برای اردبیل باشیم که در این زمینه کارهای مشارکتی و پروژه های سرمایه گذاری نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری می سرد تا فرستی فراهم آید که بتوان برخی نارسایی ها و مشکلات را در این رابطه برطرف کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon