نسل‌کشی مسلمانان غزه فاجعه بزرگ قرن حاضر است


نسل‌کشی مسلمانان غزه فاجعه بزرگ قرن حاضر است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سروآباد با انتقاد شدید از سکوت ادامه‌دار مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: نسل‌کشی مسلمانان غزه فاجعه بزرگ قرن حاضر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سید احمد سجادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با انتقاد شدید از سکوت ادامه‌دار مجامع بین‌المللی بویژه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: نسل کشی مسلمانان بی دفاع و بی گناه غزه روز به روز افزایش یافته و تاکنون اقدامی از سوی مدعیان دروغین دموکراسی علیه این فاجعه بزرگ قرن حاضر، صورت نگرفته است.

وی کشتار کودکان و زنان بی گناه غزه را مایه ننگ مجامع بین‌المللی دانست و گفت: حمایت امروز سران کشورهای به ظاهر طرفدار حقوق بشر از جنایت‌های اسرائیل غاضب، مهر تأئیدی بر تروریست بودن خود این کشورها است.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم نابودی قوم یهود به دست مسلمانان در آخرالزمان را وعده داده و اگر امروز مسلمانان غزه در ظلم و ستم صهیونیست‌ها به سر می‌برند، از نشانه های نزدیک بودن تحقق وعده الهی است.

وی با بیان اینکه یهود از ابتدای ظهور اسلام تا به امروز دشمن آشکار اسلام و مسلمانان بوده، گفت: سکوت خائنانه سران کشورهای عربی به ظاهر مسلمان، در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مصداق کامل خنجر زدن به برادر دینی خود است.

ماموستا سجادی بر حمایت همه جانبه ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی از مردم بی دفاع غزه تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی و کشورهای غربی و عربی بدانند که ما ملت ایران تابع امر رهبر فرزانه خود که حمایت از مردم غزه را وظیفه دینی و شرعی هر مسلمانی بیان فرمودند، هستیم و تا پیروزی مقاومت و آزادی قدس شریف در کنار برادران دینی خود خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: فلسطین متعلق به همه مسلمانان عالم است و هیچ کسی حق ندارد یک وجب از خاک آن را تصرف کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon