مقاومت امروز فلسطینیان زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است


مقاومت امروز فلسطینیان زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سنندج گفت: مقاومت امروز مردم فلسطین و باریکه غزه، زمینه‌ساز نابودی نهایی رژیم غاصب اسرائیل و حامیان ظالم این رژیم جعلی در آینده نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز سنندج با تبریک عید سعید فطر به نمازگزاران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان پس از یک ماه ضیافت الهی رمضان، اظهار کرد: روزه انسان مسلمان, شیطان را رو سیاه می‌کند.

وی گفت: ادای سنت حسنه صدقه توسط مسلمانان پشت شیطان را شکسته و محبت برادران دینی به هم ابلیس را بیچاره و درمانده می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه در روز قیامت خداوند نگاه ویژه و از سر لطف به سه دسته از بندگان خود دارد، خاطرنشان کرد: کسانی که سنت های الهی و دینی را مراعات می کنند اولین دسته از این افرادند.

وی با اشاره به اینکه کسانی هم که اوضاع و احوال افراد صغیر و یتیم را مراعات کرده و از روی محبت با آنها رفتار می‌کنند دسته دوم هستند، افزود: پدرانی که اولاد خود را با محبت قرآن، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (س) تربیت می کنند سومین دسته از افرادی هستند که خداوند نگاه ویژه و توام با لطف به آنها دارد.

ماموستا سیداحسن حسینی با بیان اینکه امروز صهیونیست ها با تمام توان غزه را مورد تهاجم قرار داده اند، اظهار کرد: مقاومت امروز مردم فلسطین و باریکه غزه زمینه ساز نابودی نهایی رژیم غاصب اسرائیل و حامیان ظالم این رژیم جعلی در آینده نزدیک است.

در پایان نماز جمعه امروز سنندج مردم نمازگزار مسیر مسجد جامع شهر سنندج تا میدان انقلاب این شهر را راهپیمایی و در حمایت از آرمان فلسطین و مردم بی دفاع غزه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon