تسلیح کرانه باختری رود اردن هدف بعدی مقاومت باشد


تسلیح کرانه باختری رود اردن هدف بعدی مقاومت باشد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت بیجار با اشاره به شرط خلع سلاح مقاومت برای آتش بس در فلسطین گفت: گروه های مقاومت علاوه بر مخالفت با این شرط باید به فکر تسلیح مسلمانان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام یعقوب علی‌صفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار که در حسینیه این شهر اقامه شد با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مسلمانان غزه اظهار کرد: هدف رژیم غاصب صهیونیستی نابودی اسلام در سراسر خاورمیانه است.

وی از گروه تکفیری بعثی داعش به عنوان اجیر شده های استعمار و استکبار جهانی نام برد و گفت: هدف این گروه خون آشام، تفرقه افکنی میان مسلمانان است تا استکبار جهانی بتواند به راحتی و با ایجاد جنگ مسلمانان را از بین ببرد.

امام جمعه موقت بیجار با تاکید بر حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه تصریح کرد: 25 روز است که این رژیم خبیث و گرگ صفت از زمین، هوا و دریا مساحت 365 کیلومتری غزه را مورد هدف قرار داده است اما مسلمانان این دیار با چنگ و دندان از نوامیس، دین و سرزمین خود دفاع می کنند و حاضر به عقب نشینی نیستند.

وی به حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: فرانسه که خود را مهد آزادی می داند تظاهرات مردم علیه اسرائیل را منع کرده است و مجازات 6 ماه زندان و جریمه نقدی را برای تظاهر کنندگان در نظر گرفته است.

حجت الاسلام صفری از انگلیس به عنوان مادر رژیم غاصب صهیونیستی نام برد و افزود: آمریکا و انگلیس به صورت رسمی حمایت خود را از این رژیم اعلام کرده اند و دیروز آمریکا انبار تجهیزات و تسلیحات نظامی خود را علناً در اختیار اسرائیل قرار داد تا غزه را به خاک و خون بکشد.

وی از ایران و فلسطین به عنوان دو قطب مقاومت نام برد و تصریح کرد: ایران یک سر طیف مقاومت است و فلسطین هم سر دیگر این طیف است که مقاومت آنان خوار چشمی در دیدگان استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت از خلع سلاح مقاومت به عنوان شرط اوباما برای برقراری آتش بس در فلسطین نام برد و خاطر نشان کرد: اگر فلسطین خلع سلاح شود اسرائیل در هر زمانی که اراده کند هر بلایی که بخواهد بر سر مردم مظلوم این کشور می آورد و غزه علاوه بر اینکه نباید خود را خلع سلاح کند،  بلکه باید تسلیح کرانه غربی رود اردن هدف بعدب مقاومت باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته کارآفرینی و مهارت آموزی خواستار عضویت و ثبت نام شهروندان در مرکز فنی و حرفه ای بیجار برای مهارت آموزی جوانان برای کسب شغل شد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به نهم مرداد به عنوان روز اهدا خون افزود: کسانی که توانایی اهدای خون دارند با مراجعه به مراکز خون گیری، خون پاک خود را به این مرکز اهدا کنند تا نیاز افراد بیمار را تامین کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon