کورتوا: پیش از پیوستن به چلسی کسی نبودم


کورتوا: پیش از پیوستن به چلسی کسی نبودم

خبرگزاری تسنیم: سنگربان بلژیکی چلسی اعتراف کرد که پیوستنش به این تیم باعث اوج‌گیری او در فوتبال اروپا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه فصل حضور قرضی در اتلتیکومادرید که هر سه آنها با کسب جام همراه بود، تیبا کورتوا به تیم اصلی خود چلسی بازگشت تا از فصل آینده در جمع شاگردان ژوزه مورینیو برای درخشان‌تر کردن کارنامه کاری‌اش تلاش کند.

کورتوا که در ترکیب تیم ملی بلژیک و در جام جهانی 2014 نیز عملکرد خوبی داشت، گفت: سه فصل پیش با چلسی قرارداد بستم و حالا خوشحالم که به این تیم بازگشته‌ام تا بخشی از آن باشم.

پیش از آنکه مورینیو کورتوا را از دیه‌گو سیمئونه پس بگیرد، گفته شد که این دروازه‌بان 22 ساله تمایل دارد در ویسنته کالدرون بماند اما اکنون به نظر می‌رسد که او از وضعیت خود در جمع آبی‌پوشان لندن راضی است.

کورتوا گفت: رفتارهم‌تیمی‌های جدیدم با من واقعاً فوق‌العاده بوده است. آنها به گرمی از من استقبال کردند طوری که از همان ابتدا احساس کردم از مدت‌ها پیش در این تیم بوده‌ام. البته تعدادی از آنها را از قبل می‌شناختم که این به من کمک فراوانی کرد. چلسی در شرایطی با من قرارداد بست که پیش از آن تنها یک فصل در لیگ بلژیک بازی کرده بودم. من پیش از آنکه با چلسی قرارداد ببندم هیچ کسی نبودم. در سه سال گذشته توانستم تا حد زیادی پیشرفت و برای خود در فوتبال جهان نام و آوازه‌ای دست و پا کنم.

سنگربان تیم ملی بلژیک خاطرنشان کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که پیشرفتم را در چلسی ادامه دهم و به تیم برای رسیدن به اهدافی که همه ما می‌خواهیم کمک کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon