پشتیبانی مسلمانان از مردم غزه، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است


پشتیبانی مسلمانان از مردم غزه، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سقز گفت: پشتیبانی های معنوی مسلمانان از مردم فلسطین عامل رعب و وحشت صهیونیست‌ها و مستکبران شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا سید حسین حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سقز که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به وضعیت مسلمانان در غزه اظهار کرد: مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان سقز در روز قدس همبستگی خود را نسبت به مردم فلسطین بویژه غزه نشان دادند.

وی با بیان اینکه مسئله قدس نه تنها مسئله فلسطین بلکه مسئله همه مسلمانان دنیاست گفت: پشتیبانی های معنوی از مردم فلسطین عامل رعب و  وحشت صهیونیست‌ها و مستکبران شده است.

امام جمعه موقت سقز خطاب به آن هایی که چشمان خود را نسبت به جنایات صهیونیست ها در فلسطین بسته‌اند تصریح کرد: باید این به ظاهر طرفدار مظلومان بدانند وجدان‌های آزادی‌خواهان جهان نسبت به این عملکردها بیدار است و آنها باید پاسخگوی حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در غزه باشند.

وی گفت: امروز مردم مظلوم غزه از هر زمان دیگری نیازمند حمایت همه جانبه مسلمانان هستند و باید از هر راه ممکن در جهت کمک به آنها اقدام کرد.

ماموستا حسینی با بیان اینکه جنایات صهیونسیت ها حتی اشک نماینده سازمان ملل را نیز درآورد بر بیداری وجدان مسئولان سازمان ملل تاکید کرد.

وی به ضرورت توجه مسلمانان به تقوی گفت: آنچه انسان را از آتش دوزخ مصون می دارد رعایت امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه سقز بر احترام به پدر و مادر تاکید کرده و اظهار کرد: خداوند پاداش بسیاز زیادی را برای کسانی که به پدر و مادر خود نیکی می کنند در نظر گرفته است.

پس از اقامه نماز جمعه سقز، نماز گزاران سقزی به صورت خود جوش در محکوم کردن جنایات اسراییل در غزه راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon