آمریکا حامی اصلی جنایات صهیونیست‌ها در غزه است


آمریکا حامی اصلی جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت اهل تشیع کامیاران با اشاره به اینکه آمریکا حامی اصلی جنایات صهیونیست ها در غزه است گفت: وظیفه شرعی تمام مسلمانان جهان است که در برابر ظلم بایستند و جبه یاری مردم غزه بشتابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت الاسلام مجید محسنی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کامیاران که در مسجد امام حسین (ع) این شهر اقامه شد اظهار کرد: تقوا بزرگترین درسی است که در ماه مبارک رمضان می آموزیم و افرادی که یک ماه با شیطان نفس مبارزه کردند باید سعی کنند تا آنچه را در این ماه کسب کرده‌اند در زندگی به کار گیرند.

وی ماه مبارک رمضان را بهانه خداوند برای عفو بندگانش از گناه دانست و گفت: از ماه مبارک رمضان باید درس بگبریم و گناه و معصیت نکنیم به ندای فطرت، که ما را به سوی بندگی خداوند دعوت می کند، گوش دهیم و قیامت را همواره به یاد داشته باشیم.

امام جمعه موقت اهل تشیع کامیاران با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیست در غزه و فلسطین اظهار کرد: سران این رژیم با جنایت های انجام داده در این مناطق خود را بیش از پیش رسوا کردند.

وی با محکوم کردن تروریسم وکشتار مردم بی گناه از سوی  رژیم غاصب اسرائیل وگروه‌های تروریستی گفت:در هیچ دین وبرنامه ای آدم کشی روا نیست و اگر جان کسی گرفته شود باید در چهار چوب قانون خداوند متعال وطبق دستورات دین باشد وخداوند از گناه این افراد نخواهد گذشت.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تجهیز وکمک رسانی به مردم غزه گفت: وظیفه شرعی تمام مسلمانان جهان است که در برابر ظلم بایستند و جنایات استکبار را که بر ضد اسلام و قرآن است محکوم کنند و به یاری مردم غزه بشتابند.

وی رژیم جعلی اسرائیل را مورد حمایت صریح آمریکا دانست وافزود: اگر کشورهای غربی دم از حقوق بشر می زنند وخود را حامی حقوق تمام انسان ها می‌دانند چرا در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ساکت مانده و هرلحظه نظاره گر آوار شدن خانه های فلسطینیان برسر آنها و کشته شدن کودکان شیرخوار و بی گناه هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon