جنایات صهیونیست‌ها در غزه با پاسخ کوبنده مسلمانان مواجه می‌شود


جنایات صهیونیست‌ها در غزه با پاسخ کوبنده مسلمانان مواجه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت مریوان گفت: اسلام دین آشتی برابری و برادری است و هیچگاه در برابر ظلم سر فرود نخواهد آورد و به کسی هم ظلم نخواهد کرد و جنایات صهیونیست‌ها در غزه با پاسخ سخت مسلمانان مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اینئهفته مریوان که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه غیر قابل قبول و کاملاً ضد بشری است.
وی گفت : کشتار غیر نظامیان بویژه کودکان و حمله به ساختمان های سازمان ملل در غزه نشانه‌ای بارز از ددمنشی و خوی وحشی‌گری صهیونیست‌هاست.

امام جمعه موقت مریوان تصریح کرد: کشتار و قتل و عام کودکان و زنان در نوار غزه به دست رژیم صهیونیستی را می توان مهمترین جنایات جنگی قرن اخیر به شمارآورد و این در حالی رخ می‌دهد که جامعه جهانی سکوت پیشه کرده و اسرائیل از این سکوت در حال سوءاستفاده است.

وی کشتار کودکان را مصداق بارز جنایات جنگی عنوان کرد و گفت: اسلام دین آشتی برابری و برادری است و هیچگاه در برابر ظلم سر فرود نخواهد آورد و به کسی هم ظلم نخواهد کرد و جنایات صهیونیست‌ها در غزه با پاسخ سخت مسلمانان مواجه می شود.

ماموستا رستمی با انتقاد شدید از جامعه جهانی افزود: در حالی رژیم صهیونیستی دست به نسل کشی در غزه زده است مسلمان باید با تمام توان و تلاش خشم خود را از این جنایات نشان داده و با تمام توان به یاری آنها بشتابند.

وی گفت: قرآن جامعترین و مهمترین کتاب اخلاق برای یک فرد مسلمان است و هر فردی مسلمان که بر آن نگاهی حتی کوتاه داشته باشد خواهد فهمید که دین مبین اسلام از هر نوع کشتاری متفر است.

امام جمعه موقت مریوان عنوان کرد: برخی کشورهای دنیا به ویژه کشورهای اسلامی که دم از انسانیت می زنند هنوز کوچکترین واکنشی به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه نشان نداده اند و این سکوت آنها عامل تشدید رفتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon