پیروزی خراسان رضوی و قزوین در رقابت‌های والیبال نوجوانان قهرمانی کشور


پیروزی خراسان رضوی و قزوین در رقابت‌های والیبال نوجوانان قهرمانی کشور

خبرگزاری تسنیم: تیم های خراسان رضوی و قزوین در آغاز مسابقات والیبال نوجوانان پسر قهرمانی کشور در سنندج، برابر حریفان خود با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات دسته دوم والیبال نوجوانان پسر قهرمانی کشور با شرکت 11 تیم از صبح امروز به میزبانی شهرستان سنندج آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، این مسابقات در 2 گروه 6 تیمی و 5 تیمی به صورت دوره ای در مرحله مقدماتی برگزار می شود که از دور نخست این رقابت ها در گروه اول، تیم قزوین با نتیجه قاطع 3 بر صفر تیم زنجان را در هم کوبید.

در این دیدار تیم قزوین در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 16 و 25 بر 17 تیم زنجان را شکست داد و امتیازات کامل این مسابقه را کسب کرد.

در دیگر دیدار این گروه تیم خراسان رضوی نیز موفق شد با حساب 3 بر صفر تیم همدان را شکست دهد، تا گام نخست در این رقابت ها را محکم و با کسب امتیازات کامل این مسابقه بردارد.

بازیکنان نوجوان تیم والیبال خراسان رضوی در این دیدار با نتایج 25 بر 16، 25 بر 14 و 25 بر 18 تیم همدان را از پیش روی برداشتند.

عصر امروز و در ادامه این مسابقات 3 دیدار برگزار می شود که از گروه دوم تیم های اصفهان با چهارمحال بختیاری و سمنان با مرکزی با یکدیگر دیدار می کنند و در آخرین دیدار روز نخست این رقابت ها تیم والیبال نوجوانان کردستان به مصاف تیم البرز می رود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon