تربیت عبادی فرزندان مدنظر خانواده‌ها در عصر دنیای امروز باشد

تربیت عبادی فرزندان مدنظر خانواده‌ها در عصر دنیای امروز باشد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بجنورد گفت: تربیت عبادی فرزندان یکی از ارکان اصلی تربیت است که به واسطه آن بایدها و نبایدهای بندگی به فرزندان شناسانده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی درخطبه های نمازجمعه این هفته بجنورد اظهارکرد: از مسئولان تقاضا داریم توجه و نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند و جلوی این اقدام نادرست را با نصیحت های دوستانه بگیرند تا منجر به درگیری نشود.

وی با اشاره به ضرورت غنی سازی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان گفت: باید برنامه ریزی صحیحی برای استفاده هرچه بیشتر دانش آموزان از اوقات فراغت انجام شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ضرورت تربیت عبادی فرزندان در خانواده تصریح کرد: تربیت عبادی فرزندان یکی از ارکان اصلی تربیت است که به واسطه آن باید بایدها و نبایدهای بندگی به فرزندان شناسانده شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین بخش تربیت کودکان آشنایی آنان با احکام تربیتی است که خانواده ها باید آموزش های دینی و احکام را در تربیت فرزندان خود به کار گرفته و همچنین فرایض دینی را به آنان آموزش دهند.

یعقوبی تصریح کرد: متاسفانه خانواده ها از احکام دینی فاصله گرفته اند و شاهد این هستیم که هم و غم آن ها به سمت مسائل مادی پیش رفته است.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر افزایش صله رحم میان افراد در کشور اظهارکرد: به بزرگان فامیل توصیه می کنم روابط خانوادگی را بین جوانان و خانواده ها بهتر کنند چرا که نشاط روحی و همچنین افزایش عمر را به دنبال دارد.

یعقوبی با اشاره به 11 مرداد سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری‌گفت: این بزرگوار یک شهید فرهنگی است که برای مبارزه با به بیراهه نرفتن نهضت مشروطه به پا خاست و در هیچ زمانی در مقابل انحرافات ارزش های دینی سکوت نکرد.

امام جمعه بجنورد با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: در روز قدس به کوری همه دشمنان نه تنها مسلمانان بلکه مردم سراسر دنیا به میدان آمدند و از این رژیم منحوس که دست به کشتار مردم غزه با انواع سلاح های شیمیایی زده است اعلام انزجار کردند.

به گزارش تسنیم، در پایان نماز گزاران با تشکیل راهپیمایی اقدامات این رژیم منحوس را محکوم و حمایت خود از کودکان و مردمان غزه را اعلام کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon