ورزشگاه انقلاب اصفهان تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد


ورزشگاه انقلاب اصفهان تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت دوو میدانی استان اصفهان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، ورزشگاه انقلاب اصفهان تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد و ورزشکاران دو و میدانی اصفهان از آن بهره می‌گیرند.

رسول یزدی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون وضعیت کنونی ورزش دو و میدانی استان اصفهان اظهار کرد: شاهد وضعیت خوبی از ورزش دوومیدانی در اصفهان هستیم و امید می‌رود که تلاش‌های هیئت برای پیشرفت روز افزون این ورزش مفید باشد.

وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که امیر مرادی نیز به گونه ای اصفهانی تلقی می‌شود زیرا از تیم و لیگ اصفهان در مسابقات شرکت کرده و می‌توان آن را به عنوان سومین نماینده اصفهان در بازی‌های آسیایی اینچوان در نظر گرفت.

رئیس هیئت دوومیدانی اصفهان به برنامه‌های اجرایی ورزشگاه انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با پیمانکار زمین دوومیدانی تارتان انقلاب به نتیجه رسیدایم و آماده سازی و ساماندهی این زمین از هفته آینده استارت می‌خورد.

وی بیان کرد: امیدواریم که بر اساس برنامه ریزی این هیئت، تا اواسط شهریور ماه سال جاری زمین دوومیدانی تارتان ورزشگاه انقلاب به بهره برداری برسد.

یزدی زاده به تعویق افتادن جدول مسابقات دوومیدانی اشاره کرد و افزود: به دلیل مسابقات اینچوان کره جنوبی، جدول مسابقات و برنامه‌های فنی به عقب افتاده و بر اساس صحبت‌هایی که با کمیته فنی داشته‌ایم، در حال آماده کردن جدول جدیدی برای مسابقات هستیم.

وی تصریح کرد: با همکاری فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان تلاش می‌کنیم که هیئت دوومیدانی را به روز‌های طلایی نزدیک کرده و نتیجه تلاش خود را ببینیم، در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل دو و میدانی، کمبود سخت افزاری این ورزش است که سعی بر برطرف کردن آن داریم.

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: امیدواریم که سالن هیئت دوومیدانی نیز با کمک اداره کل ورزش و جوانان این استان به هیئت دوومیدانی برگردد و تا بعد از آمادگی، بتوانیم در سال آینده از آن نهایت استفاده را برده و مسابقات سالنی خود را در آن برگزار کنیم.

وی به وضعیت 2 نماینده اصفهان در مسابقات اینچوان 2041 اشاره کرد و گفت: قاسمی و رحیمی در وضعیت خوبی به سرمی‌برند و در امیدواریم که در مسابقات کره جنوبی بتوانند برای ایران و استان اصفهان مقام آور شوند.

یزدی‎‌زاده خاطرنشان کرد: از باشگاه‌های بزرگ استان اصفهان دعوت می‌کنیم که ورزش دوومیدانی این استان را در رده‌های مختلف پوشش دهند و حمایت لازم را از این ورزش داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon