راهپیمایی نمازگزاران لاری در حمایت از مردم غزه + تصاویر


راهپیمایی نمازگزاران لاری در حمایت از مردم غزه + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: نمازگزاران لاری پس از نماز دشمن شکن جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کرده و از جنایات اسرائیل اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، امروز پس از پایان نماز جمعه مردم غیور و همیشه در صحنه لارستان با حضور در خیابان با در دست داشتن پلاکاردهای ضد صهیونیستی و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، اسرائیل ننگت باد مرگت باد، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از نسل کشی رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند.

در پایان این راهپیمایی، حجت‌الاسلام محمد رمضانی، امام جمعه موقت لار، با محکوم کردن حملات صهیونیست‌ها، اظهار کرد: راهپیمایی شما پس از نماز دشمن شکن جمعه، نشان از اوج نفرت شما نمازگزاران به این ظلم‌های ننگین اسرائیلی‌هاست.

وی این حرکت را نوعی دفاع و همدردی با مردم مظلوم غزه دانست و افزود: بیش از 20 روز متوالی است که زنان، کودکان و سالمندان غزه از زمین، هوا و دریا مورد هجوم صهیونیست‌ها هستند.

امام جمعه موقت لار، با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، تصریح کرد: اسرائیلی‌ها حتی به کودکان 20 روزه و هفت روزه هم رحم نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: شورای امنیت  سازمان ملل که باید تأمین کننده امنیت و آرامش در دنیا باشد، به وظایف خود عمل نمی‌کند و نه تنها متجاوز را محکوم نکرده بلکه از آنها دفاع هم می‌کند.

حجت‌الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه هیچگاه نمی‌توان به مجامع بین‌المللی امیدوار بود، خاطرنشان کرد: این برای ما درس عبرت است که نباید به مجامع بین‌المللی اعتماد کرد و باید تا آخرین قطره خون به روی پای خود بایستیم و منتظر و وابسته به کمک غربی‌ها نباشیم.

وی با انتقاد از سکوت کشورهای عربی و مسلمانان در قبال بی‌رحمی‌های رژیم غاصب اسرائیل، افزود: چرا مردم مسلمان جهان اسلام و کشورهای عربی از مظلومان غزه حمایت نمی‌کنند؟

امام جمعه موقت لار با تحسین برانگیز خواندن دفاع و مقاومت مردم بی‌دفاع غزه در برابر حملات ناجوانمردانه و نابرابر اسرائیلی‌ها، تأکید کرد: مردم غزه و به ویژه زنان غیور اعلام کرده‌اند که تا آخرین قطره خون خود در دفاع از آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی راهپیمایی‌های مردم آزادی‌خواه در نقطه نقطه دنیا را به نفع مردم مظلوم غزه دانست و گفت: جنایات اخیر چهره سیاه صهیونیست‌ها را نمایان کرده و هر وجدان بیداری با دیدن صحنه‌های قتل وعام زنان و کودکان به درد می‌آید.

حجت‌الاسلام رمضانی گفت: امروز غزه چهره سیاه تاریخی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آنهاست و مطمئناً پیروزی از آن فلسطین است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon