نسل‌کشی مردم غزه ماهیت حقوق بشر آمریکایی را بر همگان روشن کرد


نسل‌کشی مردم غزه ماهیت حقوق بشر آمریکایی را بر همگان روشن کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مرودشت با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حمایت استکبار جهانی از آنها، گفت: نسل‌کشی و قتل و عام مردم بی‌دفاع غزه ماهیت حقوق بشر آمریکایی را برای همگان روشن کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیون به پیشینه 100 ساله از حرکات غیراخلاقی این گروه اشاره و اظهار کرد: این حرکات آنان تنها مسئله شیعه و یا سنی نبوده است چرا که در این مدت آنها 450 هزار مسلمان را که اکثر آن سنی بودند کشته‌اند.

امام جمعه مرودشت گفت: اندیشه آنان که امروز در قالب تروریست نشان داده‌اند به دنبال از بین بردن حقیقت اسلام بوده چرا که از وجود اسلام می‌ترسند.

وی به سالگرد نهضت مشروطه و شهادت رهبر این نهضت حضرت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری و نقش روحانیت اشاره و خاطرنشان کرد: در طول حیات شیعه روحانیت در صف مقدم مبارزه و حضور برجسجته در برابر نظام سلطه بوده‌اند.

خطیب جمعه مرودشت اختلاف بین مردم و به ویژه روحانیت را از برنامه‌های دشمن دانسته و بر ضرورت هوشیاری مردم تاکید و تصریح کرد: از موفقیت‌های دشمنان در سال‌های پیش از انقلاب می‌توان به همین ایجاد اختلاف‌افکنی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: امروز مقام معظم رهبری در وسط میدان قرار دارند و بایستی ما در این مسیر قرا گیریم و همواره تابع مقام معظم رهبری باشیم.

وی افزود: به واسطه رهبری امام خامنه‌ای است که دشمن همواره ناکام مانده و مردم نیز همبستگی خود را در روز قدس نشان دادند و به دشمنان فهماندند که پشتیبان و گوش به فرمان رهبرشان هستند.

امام جمعه مرودشت همچنین بر تقویت مراکز علمی، مذهبی واجتماعات تاکید کرد و از مسئولان خواست تا برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به روز حقوق بشر گفت: متاسفانه امروز تنها چیزی که  از دایه داران حقوق بشر نمی‌بینیم رعایت حقوق بشر است.

خطیب جمعه مرودشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز هر کس از حقوق بشر حرف بزند آمریکا حق ندارد با این جنایت‌هایش از حقوق بشر سخن بگوید.

وی افزود: نسل‌کشی و جنایت‌هایی که در غزه انجام می‌شود خون مردم آزاده دنیا را به جوش آورده وحتی برخی از مردم نیویورک در کنار کاخ سفید تحصن کرده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon