مشکل غزه با اتحاد امت اسلامی علیه اسرائیل حل و فصل می‌شود


مشکل غزه با اتحاد امت اسلامی علیه اسرائیل حل و فصل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه نیر گفت: مسئله غره و حملات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به این نواره مظلوم با اتحاد و انسجام امت اسلامی در ریشه‌کنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه نیر اظهار کرد: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده جنایت از نوع نسل کشی و انهدام پایه های حاکمیت مشروع و به حق فلسطین است و به همین دلیل به کودک کشی روی آورده تا برای همیشه خیال خود را از مقاومت و انتفاضه با نابودی نسل جدید راحت کند.

وی این جنایت را هولناک تر از جنایات هیتلر و صدام ملعون اعلام کرد و گفت: عاملان اصلی این جنایت باید در برابر جامعه انسانی و بشری پاسخگو باشند که به چه دلیل دستان ناپاکشان را به خون انسان های بی گناه آلوده کرده اند.

مقدسی صدور قطع نامه هایی ثمر سازمان ملل را تنها نسخه شفابخش برای غربی ها اعلام کرد و افزود: اگر سازمان ملل قطع نامه‌ای صادر می‌کند با اکراه و زور برخی از کشورهاست که هیچ نتیجه ای را جز نابودی روزافزون مردم غزه به همراه ندارد.

امام جمعه نیر با شرمسار خواندن کشورهای عربی در سکوت مرگبار خود در برابر این جنایات ضد انسانی، تصریح کرد: آن ها نه تنها حمایتی را از مردم غزه نمی‌کنند بلکه با تأمین نفت و سایر نیازهای رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام می‌کنند که باید نقشه فلسطینی ها از روی عرصه جهانی و بین المللی پاک شود.

وی با گرامیداشت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشورمان، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب با دستور امام راحل و به امامت آیت الله طالقانی اولین نماز جمعه در تهران اقامه شد و امروز این پایگاه مستحکم به یک آوردگاه سیاسی و عبادی انقلاب اسلامی و ملت ایران تبدیل شده است.

مقدسی با یادآوری اهمیت نماز جمعه در اتحاد و انسجام امت اسلامی، گفت: علاوه بر پاداش معنوی نماز جمعه، شرکت در این آیین عظیم امت اسلامی نتیجه عبودیت اخلاص و انسجام در جهان اسلام است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon