رویدادهای اخیر منطقه، سیمای نفاق کشورهای عربی را برملا کرد


رویدادهای اخیر منطقه، سیمای نفاق کشورهای عربی را برملا کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خلخال گفت: حملات اسرائیلی ها به غزه و حمایت آمریکا از گروه های انحرافی در عراق چهره مستکبران را آشکار کرده و سیمای نفاق کشورهای عربی را برملا ساخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال اظهار کرد: اسرائیل با همدستی آمریکا و غرب به یک فاجعه دردناک در غزه با اولویت کودک کشی دست زده است به طوری که امروز ساکنان این منطقه در اوج محرومیت و مظلومیت حتی از دست یافتن به ابتدایی ترین نیازهای خود محروم هستند.

وی با اشاره به همزمانی حملات اسرائیلی ها به غزه و حمایت آمریکا از گروه های انحرافی همچون داعش در عراق، گفت: این رویدادها چهره مستکبران را آشکار کرده و سیمای نفاق کشورهای عربی را برملا ساخته تا همه بدانند که جنگ آن ها جنگ اسلام و تفرقه در عالم تشیع و تسنن است.

رشتبری افزود: در کشور ما برخی ها سعی دارند به این دعواها چهره قومی-قبیله ای وطایفه ای ببخشند در حالی که امت اسلامی باید با بصیرت و هوشیاری مراقبت کند تا در تله دشمان گرفتار نیاید.

امام جمعه خلخال با گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار، بیان کرد: این 2 رویداد هفته پیشرو باید گرامی داشته شود چرا که در سنگر علمی و پژوهشی کشور جهاد دانشگاهی با بومی سازی و گرایش به علوم و فنون دانش بنیان سعی کرده در دستیابی به فناوری های نوین بومی پیشتاز عمل کند.

وی با یادآوری تلاش و جهاد خبرنگاران را در عرصه اطلاع رسانی به موقع و به روز، گفت: در این سنگر، جهادی که انجام می شود جهاد مقابله با هجمه های رسانه های بیگانه است.

رشتبری مومنان را به نگهداری ظرفیت های خوب تقوا و کسب فضایل در ماه مبارک رمضان دعوت کرد و گفت: نباید اندوخته های رمضان به سادگی و بدون توجه به عواقب گناه و معاصی از دست برود.

امام جمعه خلخال جایگاه نماز جایگاه نماز جمعه را جایگاه رفیع در اصول ارزشی و اعتقادی اسلام برشمرد و افزود: میعادگاه های نماز جمعه باید به سنگرهای دفاع از انقلاب و اسلام تبدیل شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon