کرار جاسم: حاشیه نداشته باشیم، حرف اول را می‌زنیم/ باید دینم را به استقلال ادا کنم

کرار جاسم: حاشیه نداشته باشیم، حرف اول را می‌زنیم/ باید دینم را به استقلال ادا کنم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از خودش راضی نیست گفت: اگر بیشتر بازی کنم، بهتر از این بازی می‌توانم خودم را نشان دهم.

کرار جاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن، گلزنی‌اش در این دیدار، شانس قهرمانی استقلال و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: در مورد بازی با راه‌آهن صحبت کن.

هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم اما در نیمه دوم هر چقدر که جلوتر رفتیم، بهتر شدیم و توانستیم بازی را ببریم.

* تسنیم: از عملکرد خودت راضی بودی؟

ابتدا باید بگویم که مدیون هواداران و باشگاه استقلال هستم چون مدت‌ها بود که دوست داشتم بار دیگر به استقلال برگردم و برای این تیم بازی کنم. استقلال نخستین تیم ایران بود که من را می‌خواست اما قسمت نشد به این تیم بروم و با تیم دیگری قرارداد بستم. پس از چند سال به استقلال پیوستم اما به دلیل حاشیه‌هایی که برای من بوجود آمد، نتوانستم خودم را نشان دهم. الان حاشیه‌هایم کمتر شده و به استقلال بازگشتم تا دینم را به این تیم ادا کنم.

* تسنیم: نگفتی از عملکرد خودت در بازی با راه‌آهن راضی بودی؟

هنوز از خودم راضی نیستم. حس می‌کنم اگر بیشتر بازی کنم، بهتر از این بازی می‌توانم خودم را نشان دهم. همانطور که گفتم، هنوز زمان لازم داریم تا به صورت کامل هماهنگ شویم.

* تسنیم: برخورد هواداران و استقبال آنها از تو چطور بود؟

آنها همیشه به من لطف دارند و پرشور من را مورد حمایت قرار دادند.

* تسنیم: چطور شد که تصمیم گرفتی پس از پایان بازی با راه‌آهن به سمت آنها بروی و پیراهن استقلال را ببوسی؟

من بازیکن حرفه‌ای هستم و باید هر چه دارم، برای خدمت به استقلال انجام دهم. استقلال جزو تیم‌های محبوب من است و دینی به این تیم دارم که باید آن را ادا کنم. باید چند سال برای استقلال بازی می‌کردم اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. الان هم خوشحالم که در استقلال حضور دارم و برای این تیم گل می‌زنم.

* تسنیم: فکر می‌کنی بتوانی در طول فصل باز هم برای استقلال گل بزنی؟

اگر بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شوند و هر بازیکنی انفرادی کار نکند، عملکرد بهتری خواهیم داشت. من هم سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دهم و گل‌هایبیشتری بزنم. البته هر بازیکنی برای استقلال گل بزند، برای من به این معنی است که خودم موفق به گلزنی شده‌ام.

* تسنیم: چقدر برای استقلال شانس قهرمانی قائل هستی؟

استقلال امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی دارد که جزو بهترین مربیان ایران است. او مدیریت خوبی دارد و در تیمش نظم حاکم است. اگر باشگاه به تعهداتش عمل کند، تیم وارد حاشیه نخواهد شد و ما حرف اول را در ایران می‌زنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon