مردم آبادان جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند


مردم آبادان جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند

خبرگزاری تسنیم: راهپیمایی مردم آبادان در اعتراض به جنایات وقیحانه رژیم کودک کش صهیونیست پس از برپایی نماز دشمن شکن جمعه این هفته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش دانیال، نمازگزاران جمعه شهرستان شوش پس از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که ظهر امروز برگزار شد جمعی از مسئولان محلی و خانوانواده های معظم شهدای شوش دانیال حضور داشتند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین نمازگزاران آبادانی نیز بعد از برپایی نمازجمعه این هفته در یک راهپیمایی ضد استکباری حضور یافتند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

نمازگزاران آبادان با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ براسراییل، اسراییل کودک کش نابود باید گردد، غزه غرق خون است، اسراییل سرنگون است جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن از دیگر شعارهایی بود که نمازگزاران آبادانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند.

مردم مومن و شهیدپرور امیدیه نیز در محکومیت جنایات انجام شده در غزه، تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

در مراسم نمازجمعه امروز اندیمشک نیز مردم این شهر شهیدپرور با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی، جنایات انجام شده در غزه را محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستند سکوت خود را بشکنند.

همچنین مردم شهیدپرور رامهرمز نیز بعد از برپایی نمازجمعه در یک راهپیمایی ضد استکباری حضور یافتند و با مردم غزه به ویژه خانواده های معظم شهدای این منطقه ابراز همدردی کردند.

راهپیمایی مردم رامهرمز با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon